به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
هرچه اکنون هستیم محصول افکاری است که سابقاً داشته ایم و حالا داریم.

 

ساماندهی

خانه » بخش خبری ام بی فیلم » اخبار موسیقی ایران و جهان » گروه موسیقی لیمر به فرانسه می‌رود

گروه موسیقی لیمر به فرانسه می‌رود

گروه موسیقی لیمر به فرانسه می‌رود

۲۰۶۰۱۳۵

 

یک گروه موسیقی از بوشهر مرداد ماه امسال برای شرکت در پنج جشنواره موسیقی مرتبط با آیین های بومی اقوام جهان عازم فرانسه می شود.

به گزارش ام بی فیلم به نقل از مهر ، گروه موسیقی و آیین‌های بومی «لیمر» بوشهر به سرپرستی محمدرضا بلادی مرداد ماه امسال برای شرکت درفیلمنواره موسیقی مرتبط با آیین های بومی اقوام جهان عازم فرانسه می‌شود.

در این جشنواره که از دوم تا بیست و ششم مرداد ماه برگزار می شود هنرمندان و گروه هایی از کشورهای آرژانتین، بلاروس، ساحل عاج، فرانسه، اسپانیا، آمریکا، مکزیک، تاهیتی، تاتارستان حضور دارند.

گروه «لیمر» در حالی امسال تور اجراهای تابستانی خود را در فرانسه شروع می کند که علاوه بر اجرای فرم های موسیقی آیینی معمول خود، در نظر دارد چندین ترانه جدید که بر مبنای موسیقی و آیین های موسیقایی فرهنگ عامه بوشهر آهنگسازی و طراحی شده نیز به اجرا بگذارد. البته بخش اجراهای بومی این گروه منطبق بر آیین های موسیقایی بومی بوشهر است که طی سالیان پیش موضوع پژوهش های محمدرضا بلادی بوده و در بخش آهنگسازی شده نیز مبنا و معیار برای وی همین پژوهش ها و شناختی است که بر این اساس حاصل شده است.

محمدرضا بلادی سرپرست، رامتین مرادی بالف مستندساز و برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر برای مستند «رودخانه لیان»، علی براتی طراح حرکت گروه مشاوره و طراحی گروه «لیمر» را تشکیل می دهند. محمدرضا بلادی ،عبدالرضا اخلاقی، حسین کاوه، آرش نادی، میثم عبدالشیخی، محسن نوشزاد و محمود شاکر در بخش موسیقی و در بخش حرکت علی براتی، رامک فرخجسته، ندا سیاس، رضا راد، آرام خلخالی، سروش کریمی نژاد و زهرا ایزدی حضور دارند.

سرپرست گروه «لیمر» در حاشیه برگزاری جشنواره درباره موسیقی بوشهر سخنرانی خواهد کرد.


منبع : musiciran.ir

این مطلب تنها در ام بی فیلم باز نشر شده و ام بی فیلم هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آن نخواهد داشت

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز