به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
برخي برده به دنيا مي آيند، ديگران برده مي شوند و باز عده اي به سوي برده داري جذب مي شوند.

 

ساماندهی

خانه » چگونه هزینه ی بلیط هواپیما خود را کاهش دهیم؟ ( ارتباطات )

چگونه هزینه ی بلیط هواپیما خود را کاهش دهیم؟ ( ارتباطات )

 

چگونه هزینه ی بلیط هواپیما خود را کاهش دهیم؟ ( ارتباطات )

با افزایش هزینه های سوخت، پرداخت هزینه برای گرفتن بلیط هواپیما می تواند بسیار گران برای شما تمام شود. با این حال، همیشه لازم نیست پول بلیط هواپیما را بپردازید. در حالی که هیچ چیز رایگانی به آسانی به دست هر کسی نمی رسد، راه هایی وجود دارد که می توانید بلیط هواپیما را رایگان به دست بیاورید و رایگان پرواز کنید.

 

خدمه پرواز

  1. برای یک شرکت هواپیمایی کار کنید. خدمه پرواز و بسیاری دیگر از کارکنان هواپیمایی مزایای پرواز رایگان را دریافت می کنند. تخفیفاتی که ارائه می شود بسته به شرکت های هواپیمایی مختلف متفاوت است. برخی از شرکت های هواپیمایی هر ساله دو بلیط پرواز رایگان برای کارکنان خود را ارائه می دهند و سایر شرکت های هواپیمایی بلیط های ۹۰ درصد تخفیف ارائه می دهند.

شرکت هواپیمایی جنوب غربی به همسران، کودکان واجد شرایط و والدین کارکنان اجازه می دهد تا به صورت رایگان با هواپیماهای جنوب غربی پرواز کنند.

کارت واچر

  1. کسی را پیدا کنید که در شرکت هواپیمایی کار می کند. برخی شرکت ها واچر هایی را به کارکنانشان ارائه می دهند و این افراد می توانند واچر های خود را به خانواده یا دوستان خود بدهند. در سال های اخیر، ارائه ی این واچر ها بسیار کم شده است اما هنوز هم چنین واچر هایی وجود دارند.

شرکت Southwest Airlines یک برنامه ی مهمان ارائه داده است که به دوستان و اعضای خانواده ی کارکنان واچر پرواز رایگان ارائه می دهد.

++++++

  1. استفاده از پرواز آماده باش! برخی شرکت های هوایی به کارکنانشان پرواز رایگان ارائه می دهند اگر صندلی خالی در یک پرواز وجود داشته باشد. این بدین معنی است که تنها زمانی می توانید از پرواز رایگان استفاده کنید که صندلی خالی وجود داشته باشد.

اگر می خواهید از این روش استفاده کنید باید همیشه آماده ی پرواز و سفر باشید تا چنین موقعیتی پیش بیاید. در این حالت ساعت پرواز اصلا به سلیقه ی شما نخواهد بود.

معمولا در زمان هایی که فرودگاه خلوت است احتمال اینکه بتوانید از این روش استفاده کنید بیشتر است.

منبع :چگونه هزینه ی بلیط هواپیما خود را کاهش دهیم؟ ( ارتباطات )

باکس دانلود
باکس تبلیغات
دسته‌بندی نشده

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز