به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
کسی را که به تو شنا یاد داد، غرق مکن.

 

ساماندهی

خانه » بخش خبری ام بی فیلم » اخبار موسیقی ایران و جهان » الزام فیلم‌های سینمایی برای اخذ مجوز موسیقی باکلام

الزام فیلم‌های سینمایی برای اخذ مجوز موسیقی باکلام

ماجرای اخذ مجوز موسیقی برای ساخت فیلم های سینمایی
فیلم

خبر الزام اخذ مجوز موسیقی با کلام برای ساخت فیلم های سینمایی

فرزاد طالبی

 

فرزاد طالبی گفت: با مکاتباتی که اخیرا با سازمان سینمایی داشته‌ایم از این پس قرار شده تا فیلم‌های سینمایی برای اخذ مجوز موسیقی ˝باکلام˝ به دفتر موسیقی مراجعه کنند.

به گزارش ام بی فیلم به نقل از فارس ، فرزاد طالبی مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد درباره موضوع مجوز موسیقی‌های با کلام فیلم‌های سینمایی گفت: بنابر ضوابط وزارت ارشاد فیلم‌های سینمایی نیازمند اخذ مجوز موسیقی “باکلام” از دفتر موسیقی هستند.

وی افزود: این قانون از گذشته هم وجود داشته است و قانونی نیست که به تازگی وضع شده باشد. البته این قانون منحصر به موسیقی “با کلام” می‌شود و موسیقی متن فیلم‌ها نیازی به مجوز دفتر موسیقی ندارند.

مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: این قانون که از قبل هم وجود داشته،‌ بنا به دلایلی رعایت نمی‌شده است. با مکاتباتی که اخیرا با سازمان سینمایی داشته‌ایم از این پس قرار شده تا فیلم‌های سینمایی برای اخذ مجوز موسیقی باکلام به دفتر موسیقی مراجعه کنند.

چندی پیش فیلم “بارکد” به دلیل استفاده از یک خواننده زیرزمینی با مشکلاتی مواجه شد که نهایتا با اعمال اصلاحیه‌ها از جمله موسیقی تیتراژ پایانی به دست پخش کننده رسید و فیلم مطابق با برنامه از چهارشنبه ۱۹ خرداد در سینماها اکران شد.

 


منبع : musiciran.ir

این مطلب تنها در ام بی فیلم باز نشر شده و ام بی فیلم هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آن نخواهد داشت

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز