به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
قدر زمان حال را بدانید که گذشته هرگز برنمی گردد و آینده شاید نیاید.(گالیله)

 

ساماندهی

خانه » بخش خبری ام بی فیلم » اخبار موسیقی ایران و جهان » برگزاری کنسرت پیدای ناپیدا طی ماه های آینده

برگزاری کنسرت پیدای ناپیدا طی ماه های آینده

خبر برگزاری کنسرت پیدای ناپیدا طی ماه های آینده

زکریا یوسفی

نوازنده فعال سازهای کوبه ای چندماه بعد از انتشار آلبوم «پیدای ناپیدا» در تدارک برپایی کنسرت این آلبوم طی ماه های آینده است.

به گزارش ام بی فیلم به نقل از مهر ، زکریا یوسفی نوازنده سازهای کوبه ای چندین گروه معتبر موسیقی کشورمان که آذرماه سال گذشته فیلمیدای ناپیدا را روانه بازار موسیقی کرد درباره تازه ترین فعالیت‌های خود اینگونه توضیح داد: بعد از تولید آلبوم «پیدای ناپیدا» به شدت درگیر همکاری با گروه های مختلف شدم که کمتر این فرصت را فراهم آورد تا مشغول کار دیگری شوم اما در این مدت همان گونه که قبلا هم اطلاع داده بودم مشغول تولید یک آلبوم مشترک با پاشا هنجنی نوازنده صاحب نام نی هستم که یک اثر کاملا تکنیکال است و امیدوارم فرصتی فراهم شود که بتوانیم کار را به مرحله نهایی برسانیم.

وی ادامه داد: غیر از تولید این آلبوم مشترک، تصمیم دارم یک اثر دیگر را به صورت کوارتت در قالب ملودی های شرقی منتشر کنم که در این اثر دو هنرمند از کشورمان و دو هنرمند از کردستان عراق به عنوان نوازنده همراه ما خواهند بود. این آلبوم بر اساس موسیقی «آرابسک» (سبک عربی – ترکی) است و ما تلاش کردیم با بهره گیری از تم های موسیقی شرقی آن را تبدیل به آلبومی کنیم که تصور می کنم برای مخاطبان موسیقی شرقی اثر تازه و جالب توجهی باشد. اثر دیگری هم برای تولید و انتشار آماده کردیم که بنده به عنوان خواننده در آن حضور دارم. در حوزه سازبندی این آلبوم تلاش کردیم فضای متفاوتی را تجربه کنیم که مسعود همایونی نوازنده گیتار الکتریک همراهی بسیار خوبی با من داشته است.

یوسفی در پایان گفت: آلبوم «پیدای ناپیدا» یکی از آثاری در حوزه موسیقی «اکسپریمنتال» است که تلاش زیادی از سوی گروه اجرایی آلبوم برای تولید یک اثر متفاوت انجام گرفت اما متاسفانه چون موسیقی بی کلام اصولا بخش مظلومی در تولید و اجرای زنده آثار موسیقایی کشورمان است هنوز نتوانسته ایم شرایطی را برای برگزاری کنسرتی از این آلبوم مهیا کنم؛ چراکه هم نوازندگان آلبوم که همگی از حرفه ای های موسیقی هستند وقت چندانی ندارند و هم امکانات لازم برای برگزاری کنسرت هایی از این دست وجود ندارد. به هر حال امیدوارم بالاخره بتوانم این کنسرت را اجرا کنم کنسرتی که به طور حتم برای برپایی آن برنامه ویژه ای دارم.

 


منبع : musiciran.ir

این مطلب تنها در ام بی فیلم باز نشر شده و ام بی فیلم هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آن نخواهد داشت

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز