به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آسمان برای گرفتن ماه تله نمی گذارد، آزادی خود ماه است كه او را پایبند می كند.

 

ساماندهی

خانه » بخش خبری ام بی فیلم » اخبار موسیقی ایران و جهان » مکاتبه با رییس قوه قضاییه درباره لغو کنسرت کیهان کلهر

مکاتبه با رییس قوه قضاییه درباره لغو کنسرت کیهان کلهر

خبر مکاتبه با رییس قوه قضاییه درباره لغو کنسرت کیهان کلهر

علی جنتی

 

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، گفت : علت لغو کنسرت کیهان کلهر دخالت‌هایی است که دادستانی می‌کند و آن‌ها با تشخیص خودشان اقداماتی را انجام می‌دهند.

به گزارش ام بی فیلم به نقل از ایرنا ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : پیرامون لغو کنسرت کیهان کلهر در نیشابور، بنده در حد بضاعت خود با رئیس قوه قضاییه مکاتبه کرده‌ام.

علی جنتی شافیلمعه در حاشیه همایش شاهنامه پس از شاهنامه در مشهد در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: علت لغو کنسرت کلهر دخالت‌هایی است که دادستانی می‌کند و آن‌ها با تشخیص خودشان اقداماتی را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: در این خصوص با رئیس قوه قضائیه مکاتبه کردم و آن‌ها گفتند که به دادستان مشهد و دادستان‌های استان ابلاغ کرده‌اند که به نوعی همراهی کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به پرسشی در مورد قانونی بودن لغو کنسرت با وجود مجوزهای لازم، گفت: البته قوه قضاییه اینگونه اقدامات را جزو حقوق خودشان می‌دانند.

وی افزود: بطوری که حتی یک دادیار می‌تواند فردی را دستگیر، کاری را توقیف و جایی را مهر و موم کند و خودشان را مستقل از قوه مجریه می‌دانند.

جنتی ادامه داد: لغو کنسرت‌های موسیقی در استان خراسان رضوی بیشتر از نقاط دیگر نقاط کشور رخ می‌دهد.

وی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرای کنسرت‌های موسیقی در خراسان رضوی مجوز می‌دهد و حمایت هم می‌کند لذا از استانداران و فرمانداران تقاضا داریم حمایت کنند تا این کار به نحو مطلوب انجام شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: اجرای کنسرت‌های موسیقی در خراسان رضوی بخاطر وجود مرقد مطهر حضرت رضا (ص) با رعایت و مراقبت‌هایی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: موسیقی در مشهد یا شهرهای دیگر خراسان رضوی عموماً موسیقی سنتی همراه با اشعار شعرایی همچون حافظ، سعدی، نظامی و رودکی است.

کنسرت کیهان کلهر قرار بود سه شنبه ۲۱ و چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت جاری در سالن سیمرغ شهر نیشابور برگزار شود اما در آخرین دقایق و در حالی که اعضای گروه در فرودگاه عازم این شهر بودند به دستور دادستانی نیشابور لغو شد.


منبع : musiciran.ir

این مطلب تنها در ام بی فیلم باز نشر شده و ام بی فیلم هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آن نخواهد داشت

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز