به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
هر برادری که از منافع برادر خود مانند نفع خویش حمایت کرد به کار خود سامان داده است (کوروش کبیر)

 

ساماندهی

خانه » بخش خبری ام بی فیلم » اخبار موسیقی ایران و جهان » گروه نریمان در نیاوران روی صحنه می رود

گروه نریمان در نیاوران روی صحنه می رود

 به گزارش ام بی فیلم گروه نفیلمر نیاوران روی صحنه می رود

۱۳۹۵۰۲۱۹۱۳۱۲۲۶۱۲۳۷۶۶۱۷۶۴

 

گروه موسیقی تلفیقی نریمان (ویژه بانوان) برای اولین بار درتهران ، ۲۲ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰ درسالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به اجرای برنامه می پردازد.

به گزارش ام بی فیلم به نقل از ایسکانیوز، گروه نریمان به سرپرستی گلناز جمشیدی با اجرای ۱۷ قطعه برای علاقمندان برروی صحنه خواهد رفت .

گلنازجمشیدی آهنگسازو سرپرست این گروه با بیان اینکه رپرتوار این اجرا یک رپرتوارمعمولی نیست عنوان داشت:این رپرتواردربخش اول قطعاتی از موسیقی کلاسیک ایرانی دردستگاه دشتی می باشد که آهنگسازی این قطعات را علی پژوهشگر،مرجان راوندی و خودم انجام داده ام وآوا پازوکی قطعات را اجرا می کند.

این نوازنده سنتور درادامه افزود :در بخش دوم این اجرا قطعه ای “ضربی خاطره” به یاد منصورنریمان اجرا خواهد شد و بقیه اجرا های بخش دوم که تنظیم قطعات برای آنسامل سازهای ایرانی برروی قطعات موسیقی ارمنی تنظیم شده است.

گلناز جمشیدی قطعه ساری آقچیک را قطعه ای متعلق به کشور ارمنستان دانست که آهنگسازان ترک زبان ایران آن را برای موسیقی ایران تنظیم نموده اند افزود: قطعه اشخارومس دردستگاه ماهور اجرا خواهد شد و بیشتر قطعات بخش دوم دردستگاه آواز اصفهان اجرا می شود.

گفتنی است گروه نریمان درسال ۱۳۸۴ تشکیل شده است که اجراهای زیادی درایران و کشورهای دیگر داشته است و این گروه درسال ۹۱ درجشنواره موسیقی فجر نیز شرکت داشته و بخش بانوان این گروه با این اجرا فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

قابل ذکر است علاقمندان برای تهیه بلیط این کنسرت می توانند ازطریق سایت ایران کنسرت اقدام نمایند.


منبع : musiciran.ir

این مطلب تنها در ام بی فیلم باز نشر شده و ام بی فیلم هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آن نخواهد داشت

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز