به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
در این جهان، همواره برای كسانی كه از خطری بهراسند، خطری وجود خواهد داشت.

 

ساماندهی

خانه » بخش خبری ام بی فیلم » اخبار موسیقی ایران و جهان » کنسرت دخت‌پری‌وار در تالار وحدت برگزار می شود

کنسرت دخت‌پری‌وار در تالار وحدت برگزار می شود

خبر برگزاری کنسرت دخت‌پری‌وار در تالار وحدت

علیرضا قربانی

 

کارگردان کنسرت دخت پری وار به خوانندگی علیرضا قربانی در آستانه آغاز کنسرت های این پروژه در تالار وحدت از ارائه اتفاقات بصری متفاوت برای این برنامه موسیقایی سخن گفت.

به گزارش ام بی فیلم به نقل از مهر ، رضا موسوی کارگردان کنسرت «دخت پری وار» به خوانندگی علیرضا قربانی درباره تمهیداتی که برای این کنسرت در نظر گرفته شده است، توضیح داد: بنده تجربه همکاری فیلمضا قربانی را در چند برنامه زنده موسیقایی داشته ام و همواره هر دو تلاش کرده ایم برای ارائه آثار موسیقایی کلاسیک، صحنه ای طراحی کنیم که متفاوت و نو باشد البته من در کارگردانی این کنسرت‌ها به دنبال ارائه یک فضای آوانگارد نیستم زیرا ایجاد چنین فضایی به اندازه کافی منتقد دارد و من نمی‌خواهم به آن دامن بزنم.

وی ادامه داد: حضور کارگردان در اجراهای زنده علیرضا قربانی به برگزاری کنسرت شهرزاد در مرکز همایش های برج میلاد بازمی‌گردد و ما توانستیم آقای قربانی را قانع کنیم که با توجه به موسیقی فاخر و ارزشمندی که به مخاطب ارائه می دهد کارهای بصری هم اهمیت پیدا کند. در کنسرت هایی که حرکت آنچنانی ندارند وقتی مدتی از زمان کنسرت می گذرد، مخاطب قدرت شنیدن را از دست می دهد بنابراین با اتفاقات بصری می توان هم قدرت شنیدن را افزایش داد و هم کاری کرد که مخاطب درک بهتر و متنوع تری از محتوای برنامه پیدا کند.

کارگردان کنسرت «دخت پری وار» در بخش دیگری از صحبت های خود توضیح داد: در کنسرت‌های موسیقی ایرانی روال معمول این است که تماشاگر بعد از شنیدن هر قطعه، خواننده و گروه را تشویق می کند اما در این کنسرت تا پایان قطعه چهارم به دلیل ساختاری که برای برنامه در نظر گرفته ایم با هیچ گونه تشویقی رو به رو نخواهیم بود ولی ما فضایی را برای برنامه در نظر گرفته ایم که تماشاگر در هر لحظه و پشت سر هم اتفاقاتی را ببیند که بتواند جذب برنامه شود. البته از تصاویر مرتبط با محتوای کنسرت هم استفاده کرده ایم که ترجیح می‌دهم درباره آن توضیح ندهم تا مخاطب در برنامه با آن مواجه شود.

موسوی در پایان بیان کرد: به هر ترتیب ما فضای ویژه تری را نسبت به کنسرت های قبلی علیرضا قربانی و مهیار علیزاده طراحی کرده ایم که امیدوارم مورد پسند مخاطب قرار گیرد. آنچه در این مدت توجه من را جلب کرد رفتار حرفه ای علیرضا قربانی در مواجهه با این موضوعات فنی است که وقتی درباره فضای طراحی شده توجیه می شود دست کارگردان را کاملا باز می گذارد و به آنچه قرار است روی صحنه اتفاق بیفتد، اعتماد می کند.

کنسرت «دخت پری وار» به آهنگسازی مهیار علیزاده روزهای ۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۳ و ۲۸ خرداد ماه در تالار وحدت برگزار می شود. میثم مروستی ویولن، سامان صمیمی ویولن، غزل مهدوی پیانو، نیلوفر محبی ویولن، پریسا پیرزاده ویولا، آتنا اشتیاقی ویولنسل، فرشید پاتینیان کنترباس، باربد بیات هورن، حسام صدفی نژاد ابوا، همایون نصیری پرکاشن، پیمان حاتمی سازهای الکترونیک اعضای گروه نوازندگان، بهرخ شورورزی، مهدیه صفری و رکسانا صرافی گروه همخوان این کنسرت را تشکیل می دهند.


منبع : musiciran.ir

این مطلب تنها در ام بی فیلم باز نشر شده و ام بی فیلم هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آن نخواهد داشت

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز