به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
دستانی که کمک می کنند پاکتر از دستهایی هستند که رو به آسمان دعا می کنند (کوروش کبیر)

 

ساماندهی

خانه » بخش خبری ام بی فیلم » اخبار موسیقی ایران و جهان » کله رادیویی « برکه‌ای به شکل ماه » را منتشر کرد

کله رادیویی « برکه‌ای به شکل ماه » را منتشر کرد

کله رادیویی « برکه‌ای به شکل ماه » را منتشر کرد

گروه Radiohead کله رادیویی

 

سرانجام پس از مدت‌ها انتظار؛ “کله رادیویی” نهمین آلبوم استودیویی خود را شب گذشته منتشر کرد.

به گزارش ام بی فیلم به نقل از ایلنا ؛ گروه Radiohead سرانجام پس از انتظاری طولانی؛ نهمین آلبومش فیلمنوان «A moon shaped pool» یا برکه‌ای به شکل ماه در یازده قطعه منتشر کرد. این آلبوم الکترو آکوستک تجربه‌ای بسیار متفاوت نسبت به اثر قبلی گروه که سال ۲۰۱۱ منتشر شد؛ قلمداد می‌شود.

کله رادیویی پیش از انتشار این آلبوم در طی یک هفته گذشته دو تک آهنگ با عنوان «Daydreaming» و «Burn the witch» منتشر کرد. برکه‌ای به شکل ماه توسط XL Recording منتشر شده است و مدت آن پنجاه و دو دقیقه و سی و یک ثانیه است.

در این اثر جانی گرینوود (پیانو، گیتار و تنظیم کننده زهی‌ها)، تام یورک (کلام، گیتار پیانوٰ سینتی سایزر و شعر)، فیل سِلوِی (درامر و نوازنده پرکاشن)، کالین گرینوود (گیتار بیس) و ادی اُبرین ( گیتار و افکت الکترونیک) هنرنمایی کردند.

بسیاری از قطعات این آلبوم پیشتر با تنظیم‌های متفاوتی در کنسرت‌ها و اجراهای مختلف ردیوهد اجرا شده بود و شعر بسیاری از قطعات چندین سال پیش نوشته شده بود اما حالا در یک مجموعه منسجم منتشر شده است. اعضای کله‌رادیویی مدت‌ها بود که از فعالیت روی آلبوم جدیدشان می‌دادند و اعلام شده بود که در کنار گروه یک ارکستر زهی نیز به اجرای قطعاتی خواهد پرداخت.

کله رادیویی افسانه‌ای همچنان آنقدر مهم است که امروز روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های معتبر جهان همگی به بررسی این اثر پرداختند. اندی بتا از رولینگ استون از این آلبوم به عنوان اثری “فراموش نشدنی و پیروزی خیره کننده” یاد کرده است. Jon Pareles از نیویورک تایمز نیز با یادداشت یک ریویو مثبت برای ردیوهد این آلبوم را تاریک ترین‌ بیانیه ردیوهد دانست. Alexis Petridis از گاردین هم این آلبوم را دستیابی به چیزی که پیشتر ردیهد به آن نرسیده بود خطاب کرد. گاردین و تلگراف به این آلبوم ۴ ستاره از ۵ ستاره داده‌اند.

تور «برکه‌ای به شکل ماه» از این ماه تا اکتبر در اروپا، شمال آمریکا و ژاپن برگزار می‌شود.

ردیوهد یکی از موفق‌ترین و خاص‌ترین گروه‌های انگلیسی در سبک آلترناتیو، ایندی راک و الکترونیک بوده که به علت خلاقیت و نبوغ بسیار بالا در کارهای خود، همیشه بین دوست‌داران موسیقی و منتقدان موفق ظاهر شده است.


منبع : musiciran.ir

این مطلب تنها در ام بی فیلم باز نشر شده و ام بی فیلم هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آن نخواهد داشت

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز