به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
هر برادری که از منافع برادر خود مانند نفع خویش حمایت کرد به کار خود سامان داده است (کوروش کبیر)

 

ساماندهی

خانه » بخش خبری ام بی فیلم » اخبار موسیقی ایران و جهان » هفته موسیقی تلفیقی برگزار می شود

هفته موسیقی تلفیقی برگزار می شود

هفته موسیقی تلفیقی برگزار می شود

هفته موسیقی تلفیقی تهران

 

خانه هنرهای شهری از ٢٣ تا ٢٩ اردیبهشت ۱۳۹۵ سومین هفته موسیقی تلفیقی تهران را در فرهنگ‌سرای نیاوران برگزار می‌کند.

به گزارش ام بی فیلم به نقل از روزنامه شرق ، هفته موسیقی تلفیقی تهران از جمله برنامه‌هایی است که در دو سال گذشته توسط خانه هنرهای شهری در فرهنگ&zwnjفیلمیاوران اجرا شده است و به آن دسته از گروه‌های موسیقی اختصاص دارد که در فضای توسعه‌نیافته و محدود تنوع موسیقی در ایران، سعی در ایجاد صداهای تازه کرده‌اند و با امتزاج طیف وسیعی از ژانرهای موسیقی، عرصه شنیدن در ایران را توسعه بخشیدند. این گروه‌ها عموما در فضای موسیقی غیررسمی و در محافل دوستانه شکل گرفتند و رفته‌رفته با پشتکار و استمرار در فعالیت‌های گروهی، به سالن‌ها و صحنه‌های حرفه‌ای راه یافتند. امسال نیز، سومین هفته موسیقی تلفیقی تهران با همکاری مجموعه ساز باز با اجرای ١٣ گروه موسیقی برگزار می‌شود.

گروه کریستف رضاعی، ماکان اشگواری و امیر صارمی، آرین کشیشی، امیر دارابی، سردار سرمست، داماهی، بمرانی، کامنت، دال، بهنا، تلنگر، اوان و کماکان گروه‌هایی هستند که از ٢٣ تا ٢٩ اردیبهشت در فرهنگ‌سرای نیاوران اجرا خواهند داشت. لازم به ذکر است علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره گروه‌ها و خرید بلیت به سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com مراجعه کنند.
با آغاز بلیت‌فروشی هفته موسیقی تلفیقی در سایت «تیوال»، اجرای گروه جوان و تازه‌کار «دال» مورد توجه ویژه مخاطبان قرار گرفت. دال، پس از «کامنت» دومین گروهی است که تمام بلیت‌هایش فروخته شد. این گروه که هنوز آلبومی منتشر نکرده، تنها با چند «تک‌آهنگ» به جایگاه فعلی رسید و با قطعه «آوازم را می‌رقصیدی» توانست نظر مخاطبان موسیقی پاپ و تلفیقی را جلب کند. پیش از این در بخش تلفیقی جشنواره موسیقی فجر هم این گروه اجرای موفقی را پشت‌سر گذاشت. دال قرار است در ماه جاری نخستین آلبوم خود را با نام «گذر اردیبهشت» توسط شرکت نشر و پخش «جوان» منتشر کند. با توجه به تمام‌شدن بلیت‌های اجرای این گروه، سئانس جدیدی از طرف برگزار‌کنندگان این رویداد، در تاریخ ٢۶اردیبهشت برای گروه دال در نظر گرفته شد.


منبع : musiciran.ir

این مطلب تنها در ام بی فیلم باز نشر شده و ام بی فیلم هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آن نخواهد داشت

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز