به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نباید از خسته بودن خود شرمنده باشی بلکه فقط باید سعی کنی خسته آور نباشی.

 

ساماندهی

موسیقی چاهی به روسیه رفت

اجرای موسیقی چاهی در روسیه

۲۰۸۰۵۶۱

 

گروه سنتی کانون تخصصی موسیقی مازیار چاهی به دعوت انجمن دوستی ایران و روسیه عازم کشور روسیه شد.

به گزارش ام بی فیلم به نقل از مهر ، گروه سنتی کانون تخصصی موسیقی مازیار چاهی به دعوت انجمن دوستی ایران و روسیه به منظور اجرای چند بفیلموسیقایی عازم کشور روسیه شد.

این گروه در اجرای نخست خود در سن پترزبورگ در مراسم افتتاحیه انجمن دوستی ایران و روسیه با قطعاتی از نواحی زاگرس و جنوب ایران روی صحنه خواهد رفت و پس از آن دو اجرا در شهر مسکو خواهد داشت. در این اجرا رضا رضاپور خواننده و نوازنده ویولن، مهرداد میرزایی کمانچه، پویا واعظی عود، مهدی رجب زاده دف و محمدرضا غفاری تنبک مازیار چاهی را در این اجرا همراهی خواهند کرد.

گروه موسیقی چاهی آبان ماه سال گذشته نیز در مسابقات جهانی موسیقی اتریش با عنوان «Vienna Stars ۲۰۱۵» شرکت کرده بود. این گروه با ارایه یک پرفورمنس و با تمرکز بر یکی از داستان‌های معروف شاهنامه با نام «دژ سپید»، موفق به کسب مقام نخست در رشته‌های موسیقی بی‌کلام و موسیقی فولک شد.

این در حالی است که در پایان این دوره از رقابت‌ها از بین بیش از ۸۰ اجرا از ۲۳ کشور دنیا (در بین تمامی رشته‌ها) به رای هیات داوران، اجرای گروه موسیقی چاهی جزو ۱۰ اجرای بر‌تر این مسابقات قرار گرفت.


منبع : musiciran.ir

این مطلب تنها در ام بی فیلم باز نشر شده و ام بی فیلم هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آن نخواهد داشت

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز