به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
حوادث چون روزها سپری می شوند.

 

ساماندهی

خانه » بخش خبری ام بی فیلم » اخبار موسیقی ایران و جهان » معتمدی : با صراحت لغو کنسرت‌ها را محکوم می‌کنم

معتمدی : با صراحت لغو کنسرت‌ها را محکوم می‌کنم

محمد معتمدی : با صراحت لغو کنسرت‌ها را محکوم می‌کنم

محمد معتمدی

 

اولین کنسرت تور ایران کیهان کلهر که قرار بود بیست‌ویکم اردیبهشت ماه در سالن سیمرغ شهر نیشابور برگزار شود، لغو شد. همچنین روز گذشته روابط عمومی تور کنسرت «ناگفته» اعلام کرد که اجازه اجرای کنسرت ناظری‌ها ساعاتى قبل از شروع فروش بلیت، در شهر نیشابور داده نشد. اما از طرفی اکبر آقابیگی عضو شورای تأمین شهرستان نیشابور گفت است که برای کنسرت‌های اخیر در نیشابور هیچ‌گونه مجوزی صادر نشده بود و و وزیر در این مورد حتماً اشتباه کرده است.

به گزارش ام بی فیلم به نقل از فارس ، در همین ارتباط محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی در واکنش به این اتفاقات یادداشتی را منتشر کرده است که در ادامه می‌خوانید:

«از لغو کنسرت ها همیشه ناراحت می شوم. می خواهم با صراحت آن را محکوم کنم. همیشه هم محکوم خواهم کرد. ولی جایی که بیشترین دشمنی ها، بی احترامی ها و بایکوت ها را از صنف خودمان و مافیای حاکم بر آن دیده ایم شاید تاختن به دادستان نیشابوفیلمای تأمل داشته باشد.

حداقل ایشان و امثال ایشان تکلیفشان با خودشان و اعتقاداتشان روشن است. با موسیقی مخالفند و از قدرتشان برای لغو آن استفاده می کنند. اگر مدافعان ظاهری فرهنگ و موسیقی، بجای انحصار طلبی و تشکیل مافیا و خارج کردن دیگران از صحنه، به فکر رشد و تعالی موسیقی بودند، و اگر مثل دادستان نیشابور به یک آرمان جمعی، بیش از منافع شخصی اعتقاد داشتند شاید امروز یک پیکر واحد بودیم و موسیقی ما وضع بهتری داشت. به راستی از ماست که بر ماست. متاسفانه من نمی توانم مثل ضبط صوت فقط بخوانم. باید گاهی هم سخن گفت.

در پایان بار دیگر از لغو کنسرت های همکارانم متاسفم. به امید روز های روشن برای فرهنگ و موسیقی ایران.»


منبع : musiciran.ir

این مطلب تنها در ام بی فیلم باز نشر شده و ام بی فیلم هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آن نخواهد داشت

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز