به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
انسان همان می شود که اغلب به آن فکر می کند. (کوروش کبیر)

 

ساماندهی

خانه » بخش خبری ام بی فیلم » اخبار موسیقی ایران و جهان » فرزین پیروزپی : جایگاه بردیا کیارس محفوظ است

فرزین پیروزپی : جایگاه بردیا کیارس محفوظ است

علی رهبری

فرزین پیروزپی : جایگاه بردیا کیارس محفوظ است

 

مشاور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارکستر سمفونیک تهران توضیحاتی را درباره کناره گیری بردیا کیارس و همچنین قرارداد نوازندگان ارکستر ارائه داد.

به گزارش ام بی فیلم به نقل از مهر ، فرزین پیروزپی درباره حاشیه های این چند روز ارکستر سمفونیک تهران از جمله انتشار نامه شهرداد روحانی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و کناره گیری بردیا کیفیلمیح داد: تا چند وقت پیش نگرانی هایی برای ارکستر سمفونیک تهران وجود داشت که خوشبختانه با ورود وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این ماجرا و همچنین مساعدت هایی که در این زمینه توسط شخص وزیر و آقای مرادخانی صورت گرفت مشکلات موجود تا حد زیادی مرتفع شده است.

به گفته وی، نامه شهرداد روحانی به علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حالی منتشر شده که این نامه مربوط به مدت ها پیش بوده که موضوع استعفای علی رهبری رسما اعلام نشده بود.

مشاور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارکستر سمفونیک تهران ادامه داد: با توجه به مذاکراتی که صورت گرفته هم اکنون شرایط ارکستر در وضعیت نسبتا مطلوبی قرار دارد و تا چند روز آینده نیز قراردادهای نوازندگان ارکستر نهایی خواهد شد و فکر نمی کنم در این زمینه مشکل خاصی وجود داشته باشد. البته آقای رهبری نیز برنامه های خود را ارائه داده اند و امیدوارم تا چند روز اینده به محض نهایی شدن بتوانیم شاهد اجراهای با کیفیتی از ارکستر سمفونیک تهران باشیم.

وی در واکنش به کناره گیری بردیا کیارس از مجموعه ارکستر بیان کرد: بردیا کیارس از نوازندگان و هنرمندان به نام موسیقی کشورمان است که تاکنون زحمات زیادی برای ارکستر سمفونیک تهران کشیده است، البته ممکن است در این بین سوءتفاهماتی به وجود آمده باشد که دوست داشتم مرتفع می شد چرا که خوب می دانم نظر آقای رهبری نسبت به بردیا کیارس بسیار مثبت بود. به هر حال این حق بردیا کیارس است که بتواند راه خود را انتخاب کند، اما مطمئن باشید جایگاه بردیا کیارس در مجموعه ارکستر سمفونیک تهران محفوظ خواهد بود و ما هر زمان آماده بازگشت این هنرمند ارزنده هستیم.

پیروزپی درباره قرارداد نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران نیز توضیح داد: روز چهارشنبه گذشته تمامی اعضای ارکستر سمفونیک تهران پیش‌نویس قراردادهای خود را امضا کردند و تصور می کنم با ارسال پیش نویس این قراردادها به بنیاد رودکی تا چند روز آینده قرارداد نهایی نیز به امضا برسد تا ما در حوزه قراردادها نیز مشکلی نداشته باشیم.

مشاور موزه موسیقی ایران در بخش پایانی صحبت های خود از برگزاری چند نمایشگاه درباره هنرهای تجسمی با هنرمندی هنرمندان موسیقی کشور در موزه موسیقی خبر داد و گفت: اخیرا نمایشگاه استاد بیژن بیژنی در موزه موسیقی افتتاح شده که این نمایشگاه اولین نمایشگاه ما نخواهد بود و ما تصمیم داریم با هدف ایجاد ارتباط بیشتر هنرمندان همه حوزه ها نمایشگاه هایی از این دست را برگزار کنیم.


منبع : musiciran.ir

این مطلب تنها در ام بی فیلم باز نشر شده و ام بی فیلم هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آن نخواهد داشت

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز