به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
ایستایی وجود ندارد ، هر چه هست جوشش و جاری بودن است.

 

ساماندهی

خانه » بخش خبری ام بی فیلم » اخبار موسیقی ایران و جهان » خانه موسیقی خواستار پخش صدای شجریان

خانه موسیقی خواستار پخش صدای شجریان

خانه موسیقی خواستار پخش صدای محمد رضا شجریان

محمدرضا شجریان

 

خانه موسیقی که ریاست شورای عالی آن بر عهده محمدرضا شجریان است با ارسال نامه‌ای به رئیس صدا و سیما از رسانه ملی خواست تا در ماه مبارک رمضان مناجات «مثنوی افشاری» و «ربنا» با صدای محمدرضا شجریان را پخش کند.

به گزارش ام بی فیلم به نقل از فارس، خانه موسیقی با ارسال نامه ای به دکتر عبدالعلی علی عسگری، رئیس صدا و سیما از رسانه ملی خواست تا در ماه مبارک رمضان مناجات و ربنا با صدای محمدرضا شجریان پخش شود.

در این نامه با اشارفیلمییر و تحولات اجتماعی که متعاقب استقرار دولت تدبیر و امید و انتخابات ۷ اسفند ۱۳۹۴ پیش آمده از این رسانه درخواست شده است تا «صدای تاثیرگذار و اثرجاودانه ربنا در ایام ماه مبارک رمضان پخش شود».

در پایان این نامه آمده است که تقاضای نهاد صنفی خانه موسیقی در طول تقاضای میلیون ها هموطنان روزه دار مطرح شده است. مناجات مثنوی افشاری و دعای ربنا با صدای محمدرضا شجریان نزدیک به سی سال از شبکه‌های مختلف صدا و سیما پخش شد.

بنابراین گزارش، شورای عالی خانهٔ موسیقی، از هفت عضو تشکیل شده که این اعضا از میان موسیقی‌دانان برجسته، که دست‌کم سی سال سابقهٔ فعالیت در زمینه‌های مختلف موسیقی در ایران داشته و عضو خانهٔ موسیقی باشند، به پیشنهاد هیأت مدیره و تصویب مجمع عمومی بانتخاب می‌شوند. این شورا، بالاترین مرجع تخصصی و فنی خانهٔ موسیقی است. ریاست شورای عالی خانه موسیقی بر عهده محمدرضا شجریان است. حسین علیزاده نیز دبیر و سخنگوی این شورا بود که سال گذشته از این سمت استعفا کرد.


منبع : musiciran.ir

این مطلب تنها در ام بی فیلم باز نشر شده و ام بی فیلم هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آن نخواهد داشت

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز