به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
به عهد و پیمان خود وفا کنید (قران کریم)

 

ساماندهی

خانه » بخش خبری ام بی فیلم » اخبار موسیقی ایران و جهان » بُمرانی برای اولین بار به سالن میلاد می رود

بُمرانی برای اولین بار به سالن میلاد می رود

بُمرانی برای اولین بار به سالن میلاد می رود

گروه موسیقی بُمرانی

 

گروه موسیقی بُمرانی بعد از برگزاری چند کنسرت موسیقایی مختلف برای اولین بار در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران تازه ترین کنسرت خود را برگزار می کند.

به گزارش ام بی فیلم به نقل از مهر ، سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران نوزدهم اردیبهشت ماه امسال برای اولین بار میزبان گروه موسیقی بُمرانی با برگزاری یک کنسرت خیریه خواهد بود.

فیلماین کنسرت که ساعت ۱۸:۳۰ روز یکشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه توسط موسسه فرهنگی هنری آوای مهربانی و مدیریت هنری سجاد افشاریان برگزار می شود، بهزاد عمرانی خواننده و گیتاریست، مانی مزکی ساز دهنی، جهانیار قربانی گیتار الکتریک، آرش عمرانی پیانو و کیبورد، کیارش عمرانی گیتار باس و آبتین یغماییان درام و کاخُن به عنوان نوازنده حضور دارند.

گروه موسیقی بمرانی از سال ۸۸ کار خود را در فضای مجازی آغاز کرد. این گروه موسیقایی در ادامه فعالیت های خود با تمرکز روی موسیقی کافه ای تجربه هایی را با چند گروه نمایشی داشتند و بعد از آن بود که به دلیل حال و هوای متفاوت موسیقی که ارایه دادند به برخی از مجموعه های تلویزیونی از جمله »خندوانه» به کارگردانی رامبد جوان هم راه پیدا کردند.

این گروه که تا قبل از فعالیت رسمی در حوزه موسیقی بیشتر در صحنه های تئاتر حضور داشتند، طی سال های گذشته آلبوم های «اتوبوس قرمز» و «مخرج مشترک» را روانه بازار موسیقی کرده است.


منبع : musiciran.ir

این مطلب تنها در ام بی فیلم باز نشر شده و ام بی فیلم هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آن نخواهد داشت

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز