به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
بهتر است روی پای خود بمیری تا روی زانو‌هایت زندگی کنی.

 

ساماندهی

خانه » بخش خبری ام بی فیلم » اخبار موسیقی ایران و جهان » از دنگ شو تا کنسرت سعدی / آخر هفته با موسیقی

از دنگ شو تا کنسرت سعدی / آخر هفته با موسیقی

از دنگ شو تا کنسرت سعدی–آخر هفته با موسیقی در ام بی فیلم

فیلمnter;”>
کنسرت

 

دومین کنسرت بهاری گروه دنگ‌شو روز جمعه ۱۷ اردیبهشت در برج میلاد برگزار شد.

به گزارش ام بی فیلم به نقل از هنر انلاین ، خالقان آلبوم “اتاق گوشواره” طی دو سانس و به میزبانی سالن مرکز همایش‌های برج میلاد تهران روی صحنه می‌روند. بلیت‌فروشی این کنسرت آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند به سامانه فروش اینترنتی و مراکز معتبر فرهنگی و هنری مراجعه کنند. اولین اجرای زنده گروه دنگ‌شو در سال ۹۵ روز نهم فروردین برگزار شد.

یکی از اتفاقات آن برنامه حضور داریوش آذر، نوازنده کنترباس گروه “پالت”، در کنار دنگ‌شو بود و با آن‌ها قطعه‌ای را همخوانی کرد. البته آن‌ها در آن برنامه برای اولین‌بار از موزیک ویدئوی قطعه “آواز شب” هم رونمایی کردند. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که این گروه برای اجرای آینده خود مشغول برنامه‌ریزی در زمینه نوع اجرا است و قصد دارند قطعه جدیدی را هم تا پیش از هفده اردیبهشت منتشر کنند.

این کنسرت طی یک روز و دو سئانس یعنی ۱۸ و ۲۱:۳۰ در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد.

گروه سعدی

گروه موسیقی “سعدی” به سرپرستی کیوان‌محمدی و آواز مجتبی عسکری در تهران روی صحنه می‌رود.

کیوان محمدی (سرپرست گروه، نوازنده عود)، امیر اکبر نظری و رضا برمسجد (سنتور)، عسل پیله ورری و سینا معتمد (کمانچه)، خسرو مدواری (تنبک)، حامد مردانی مهرآباد (نی)، پریا حجارزاده (دف)، بابک موحدی، رضا قلندریان، پیمان آعلی (نوازنده‌های تار) و مجتبی عسکری (آواز) گروه را همراهی خواهند کرد.

این گروه کنسرت روز پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۲۱ در تالار ایوان شمس به صحنه می‌رود.

گروه موسیقی برف

گروه موسیقی “برف” به آهنگسازی و نوازندگی محمدرضا امیر قاسمی، جدیدترین اجرای خود را با اشعار اکبر نصراللهی و دکلمه خوانی پیوند ملکیان و اکبر نصراللهی جمعه ۱۷ اردیبهشت در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به صحنه می‌برد.

در بخش اول این کنسرت راپسودی ۱ زندگی من، آینه، پدر، گمشده، پائیز، راپسودی ۲ کوچه، قاب‌های خالی، دو راهی و در بخش دوم راپسودی ۳ آیینه‌ها، مادر، غروب، تنهایی، کویر، ریشه‌های امید، راپسودی ۴ داستان ایرانی، بهای بهشت، سلول‌های انفرادی، فاصله، یادگاری و ایستگاه آخر نواخته خواهد شد.

محمدرضا امیرقاسمی از شاگردان اردشیر و فرهاد فخرالدینی در سال‌های گذشته در برنامه‌های خود آثاری از بزرگان موسیقی ایران زمین همچون رضا محجوبی، جواد معروفی، حسین دهلوی، انوشیروان روحانی، علی تجویدی، مهدی خالدی را به خوبی اجرا کرد. او در مسیر فعالیت‌های هنری خود اینبار قطعاتی از ساخته خود را برای علاقمندان به موسیقی کلاسیک ایرانی می‌نوازد.

این کنسرت روز ۱۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱:۳۰ در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.


منبع : musiciran.ir

این مطلب تنها در ام بی فیلم باز نشر شده و ام بی فیلم هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آن نخواهد داشت

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز