به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
آسمان برای گرفتن ماه تله نمی گذارد، آزادی خود ماه است كه او را پایبند می كند.

 

ساماندهی

خانه » بخش خبری ام بی فیلم » اخبار موسیقی ایران و جهان » « دنگ شو » وارد عرصه موسیقی فیلم شد

« دنگ شو » وارد عرصه موسیقی فیلم شد

۲۰۵۸۰۴۰

گروه دنگ شو وارد عرصه موسیقی فیلم شد

فیلم

گروه موسیقی دنگ شو در ادامه تور کنسرت های تهران و شهرستان و بعد از اجرای موفق در سعدیه شیراز، به عنوان گروه آهنگسازی فیلم سینمایی «دونده زمین» نیز معرفی شد.

به گزارش ام بی فیلم به نقل از مهر ، حمید خسروبیگی مدیر برنامه های گروه موسیقی دنگ شو درباره تازه ترین فعالیت های این گروه بیان کرد: خوشبختانه بعد از اینکه بسیاری از گروه های صاحب نام موسیقی اصیل ایرانی در آرامگاه سعدی کنسرت هایی را اجرا کردند این افتخار را داشتیم که برای اولین بار به عنوان یک گروه تلفیقی در روز سعدی در این مکان به اجرای برنامه بپردازیم و این اتفاق بسیار خوب بود که برای تک تک اعضای گروه تجربه لذت بخشی به دنبال آورد.

وی ادامه داد: ما در این کنسرت از طریق فضای مجازی اعلامیه ای را برای طرفداران منتشر کردیم که بدون بلیت فروشی به آرامگاه سعدی بیایند و ما در روز گرامیداشت این شاعر بزرگ کنسرتی را برگزار کنیم که خوشبختانه شاهد حضور چشمگیر طرفداران در سعدیه بودیم و غیر از اجرای چند قطعه منتخب از گروه موفق شدیم قطعاتی با شعر سعدی را نیز اجرا کنیم که فضای بسیار خوبی را برای ما و مخاطبان رقم زد. البته همه اعضای گروه دنگ شو علاقه مندند که چنین تجربه هایی محدود به روز سعدی نشود و ما شاهد روزی باشیم که بتوانیم روز حافظ در آرامگاه حافظ برنامه مشابهی را برگزار کنیم.

مدیر برنامه های گروه «دنگ شو» درباره برنامه های دیگر این گروه افزود: روز ۱۷ اردیبهشت ماه در مرکز همایش های برج میلاد تهران کنسرتی را برگزار می کنیم. ضمن اینکه برگزاری کنسرت در اراک هم قطعی شده، این در حالی است که برای برگزاری کنسرت در اصفهان نیز درخواست مجوز داده بودیم که متاسفانه مورد پذیرش قرار نگرفت اما برای برگزاری کنسرت در چند شهرستان برنامه‌ریزی هایی انجام گرفته که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد. در زمینه فعالیت های دیگر نظیر آلبوم و کلیپ هم باید بگویم که همچنان درگیر ضبط آلبوم جدید هستیم که بعید می دانم تا دو ماه آینده منتشر شود اما به احتمال زیاد به زودی تازه ترین ویدئوکلیپ را در فضای مجازی منتشر خواهیم کرد.

خسرو بیگی در پایان از حضور گروه «دنگ شو» در ساخت موسیقی فیلم «دونده زمین» به کارگردانی کمال تبریزی خبر داد و گفت: فیلم «دونده زمین» از جمله آثار چند سال گذشته کمال تبریزی است که قرار است از هفته آینده در گروه «هنر و تجربه» اکران شود که گروه «دنگ شو» نیز به عنوان گروه سازنده موسیقی متن در این اثر حضور داشت. چند قطعه نیز در فیلم وجود دارد که به صورت با کلام اجرا شده است.


منبع : musiciran.ir

این مطلب تنها در ام بی فیلم باز نشر شده و ام بی فیلم هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آن نخواهد داشت

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز