به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
نیکوترین عادت تفکر است و حکمت زاده تفکر.

 

ساماندهی

خانه » چند توصیه ی مهم که باید قبل از سفر انجام دهید تا راحت تر بتوانید به دنیای کار بازگردید

چند توصیه ی مهم که باید قبل از سفر انجام دهید تا راحت تر بتوانید به دنیای کار بازگردید

 

چند توصیه ی مهم که باید قبل از سفر انجام دهید تا راحت تر بتوانید به دنیای کار بازگردید

آیا بعد از تعطیلات ذهن شما آمادگی کار را ندارد؟ خب این اصلا چیز عجیبی نیست – تعطیلات همیشه شما را از دنیای کاری و چهارچوب هایش دور می کند و هنگامی که می خواهید بعد از تعطیلات وارد چهارچوب های کاری خود شوید ممکن است کمی برای شما دشوار باشد. بعد از مدتی استراحت تمرکز کردن روی کار کمی دشوار است اما با پیشنهاداتی که امروز در این مقاله مطالعه می کنید بسیار آسان خواهد شد. با ما همراه باشید.

مراحل :

محل کار

محل کار

  1. قبل از تعطیلات آماده شوید. درست است، حتی قبل از رفتن به تعطیلات، باید در وضعیت خوبی محل کار خود را ترک کنید. وظایف مهم خود را تمام و کمال انجام دهید، اطمینان حاصل کنید که تمام فرم ها به درستی ثبت شده اند و هیچ کار نا تمامی وجود ندارد که به همکاران شما واگذار شود و یا افراد دیگری را درگیر کند. با انجام این کار هنگامی که می خواهید به کار برگردید سختی زیادی نخواهید کشید، زیرا برنامه ی کاری شما نسبتا سبک است و نیازی نیست بیش از حد در مورد همه چیز فکر کنید، به راحتی می توانید به کار بازگردید.

حل مسایل کاری

  1. مسائل مهمی که در نبود شما ممکن است رخ دهد را در نظر بگیرید و تا جایی که امکان دارد آنها را رفع کنید. اگر ممکن است همکاران شما در نبود شما به مشکلی برخورد کنند قبل از رفتن خود آنها را مطلع سازید. شخص مناسبی را در هنگام نبود خود مسئول کنید که اگر مشکلی پیش آمد او بتواند مشکل را حل کند و به اطلاعات مهم دسترسی پیدا کند. با این کار می توانید اطمینان حاصل کنید که در نبود شما همه چیز به طور هماهنگ پیش می رود و کار شما متوقف نمی شود.
ایجاد فهرست نیاز ها

ایجاد فهرست نیاز ها

  1. فهرستی از آنچه نیاز دارید که پس از بازگشت خود انجام دهید, تهیه کنید. این لیست در نظر گرفته شده است تا کار های نیمه تمام را بعد از بازگشت شما یادآوری کند و از نگرانی شما در مورد به یاد آوردن همه ی موارد کم خواهد کرد. وظایف خود را برای خودتان روشن کنید. شاید هنگامی که این کار را انجام می دهید برای شما احمقانه به نظر برسد اما این لیست موقع بازگشت شما کمک به سزایی به شما خواهد کرد. هم چنین مغز شما در تعطیلات می تواند به راحتی استراحت کند و نگران فراموش کردن موضوعی نباشد, زیرا هر زمان که بخواهید خیلی سریع می توانید کار های خود را به یاد بیاورید.

قرار ملاقات

  1. یک قرار ملاقات برای زمانی که از سفر برگشتید با رئیس خود تنظیم کنید. با این کار او می تواند از اینکه شما در دسترس او قرار دارید اطمینان حاصل کند و با این کار از کاری که به وجود شما مربوط بود مطلع خواهید شد و کارها سریع تر انجام می شود.

منبع : چند توصیه ی مهم که باید قبل از سفر انجام دهید تا راحت تر بتوانید به دنیای کار بازگردید

باکس دانلود
باکس تبلیغات
دسته‌بندی نشده

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز