به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
شب آنگاه زیباست که نور را باور داشته باشیم.

 

ساماندهی

خانه » دانلود فیلم و سریال » نحوه ی غیر فعال سازی Evernote در Mac OS X

نحوه ی غیر فعال سازی Evernote در Mac OS X

 

نحوه ی غیر فعال سازی Evernote در Mac OS X

 

Evernote یک سرویس فوق العاده عالی برای نگهداری یادداشت های شماست, اما برای همگان در دسترس نیست. اگر Evernote را بر روی رایانه یا دستگاه تلفن همراه خود نصب کرده اید و می خواهید از شر آن خلاص شوید، ممکن است با موانعی رو به رو شوید. به جز برنامه ی Evernote شما حساب کاربری دارید که یادداشت های شما در آن نگهداری شده است. اگر می خواهید برنامه را غیر فعال کنید باید حساب کاربری خود را غیر فعال کنید سپس برنامه را حذف کنید. برای یادگیری این کار در سیستم عامل مکینتاش, ویندوز, آیفون و آیپد, اندروید و بلک بری مراحل زیر را مطالعه کنید.

 

مراحل :

گزینه file

۱٫ از فایل های Evernote خود پشتیبان بگیرید. اگر فکر می کنید ممکن است در آینده بخواهید مجددا از Evernote استفاده کنید؛ برای اینکه بعد ها بتوانید به فایل های خود دسترسی پیدا کنید, قبل از غیر فعال سازی برنامه از همه ی فایل های خود پشتیبان بگیرید.

شما می توانید فایل های خود را به عنوان فایل های HTML خارج کنید. برای این کار روی گزینه ی All Notes کلیک کنید, سپس همه ی یادداشت های لیست شده را انتخاب کنید, روی گزینه ی File کلیک کنید و گزینه ی Export Notes را انتخاب کنید.

Evernote

  1. از برنامه Evernote خارج شوید. اگر از برنامه ی Evernote خارج نشوید و برنامه در پس زمینه در حال اجرا باشد, هنگام غیر فعال سازی ممکن است با مشکل مواجه شوید. برای این کار از منوی برنامه روی آیکون Evernote کلیک کنید و گزینه ی Quit Evernote را انتخاب کنید.

۳٫ برنامه ی Evernote را به سطل زباله بکشید. هنگامی که سطل زباله ی سیستم را خالی کنید, برنامه غیر فعال خواهد شد.

حذف فایل ها

۴٫ همه ی فایل های باقی مانده  را حذف کنید. Evernote بعد از غیر فعال شدن فایل هایی مانند AppZapper  را از خود به جای می گذارد.

 

 

منبع : نحوه ی غیر فعال سازی Evernote در Mac OS X

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز