به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
هنر ما را به گونه اي رويايي از درد هستي رها مي سازد.

 

ساماندهی

خانه » فیلم خارجی دوبله » بچه های ناف کامپتون » دانلود رایگان فیلم بچه های ناف کامپتون با دوبله فارسی

دانلود رایگان فیلم بچه های ناف کامپتون با دوبله فارسی

دانلودان دوبله فارسی فیلم بچه های ناف کفیلم۲۰۱۵

دانلود دوبله فارسی فیلم بچه های ناف کامپتون ب لینک مستقیم

دانلود فیلم بچه های ناف کامپتون با کیفیت اچ دی

فیلم بچه های ناف کامپتون

 

نام فارسی : فیلم بچه های ناف کامپتون

نام انگلیسی : فیلم Straight Outta Compton

اطلاعات بیشتر : IMDB

بازنشر توسط : ام بی فیلم

ژانر: بیوگرافی، درام، موسیقی

کارگردان: F. Gary Gray

ستارگان: O’Shea Jackson Jr., Corey Hawkins, Jason Mitchell

محصول کشور: آمریکا

سال انتشار: ۲۰۱۵

امتیاز: ۸٫۱ از ۱۰

مدت زمان: ۲:۴۶:۴۴

زبان: دوبله فارسی + زبان اصلی

 

خلاصه داستان فیلم بچه های ناف کامپتون:

 

این فیلم داستان شکل گیری گروه موسیقی هیپ هاپ N.W.A و روابط پر فراز و نشیبی که اعضای آن تجربه کردند را به تصویر می کشد…

 

مختصری در مورد فیلم بچه های ناف کامپتون :

اين فيلم که توسط اعضای سابق N.W.A. يعنی آيس کيوب و دکتر Dre توليد شده و توسط اف گَری گِری، که کارش را با کارگردانی ويدئویی از آيس کيوب شروع کرد و در ادامه فيلم کمدی «جمعه»( Friday) را ساخت، کارگردانی شده است در واقع پرترهای است که سعی میکند ايرادات کارهایی که در زمان خود بحثهایی به مراتب بيشتر از آنچه اينجا میبينيم به راه انداخته بودند را ماست مالی کند. اما اگر فيلم بسياری از زشت ترين رفتارها را به دوش بازيگران جانبی (مانند سوج نايت بدنام با بازی آر مارکوس تيلر) میاندازد، در واقع سعی میکند ماموريت خود را به انجام برساند، و به داستان گروهی که اثراتش هنوز هم احساس می شود جان ببخشد.

بيشترين موفقيت «بچه‌ی ناف کامپتون» مرهون نمايش واقعيتهای زندگی انسانی در قالب نوعی از موسيقی است که به محض ورود به بازار منجر به شکل گيری کاريکاتورهای رسانهای و واکنشهای عصبی از جانب گروههای محافظه کار و دولتی شد. (البته نيازی به گفتن نيست که اين گروه گاهی اوقات هم تلاشی برای رفع اين اعتراضات نمیکرد). بازيگران نقشهای کيوب و Dre که حالا کلی مشهور شده‌اند دو پسر نوجوان به نام های اوشی جکسون جونيور و کوری هاوکينز هستند که سعی میکنند نقششان را به بهترين نحو ايفا کنند. فيلمنامه با برخی از مقالات نوشته شده درباره اين که چگونه اين دو با يک دلال مواد مخدر به نام ايزی ایی (جکسون ميچل) همکاری کردند تناقض دارد: در فيلم Dre سعی میکند از او به عنوان منبع سرمايه استفاده کند. بعد از اين که خوانندههایی که برای خواندن ترانههای کيوب استخدام شده بودند انصراف میدهند، ایی برای خواندن آنها ترغيب میشود- و جالب اين که به طرز خنده داری اين کار را انجام میدهد تا اين که Dre چند راهنمایی به او میکند.

آهنگ «Boys-n-the-Hood» که يه آهنگ محلی است توجه يک مدير سفيد پوست، جری هلر (پل جياماتی) را جلب میکند.او به آن هامیگويد «می تونم قول يک نمايش مجاز رو بهتون بدم» و بعد گروه را با شرکت Priority Records آشنا میکند که آلبوم پرفروش «بچه‌ی ناف کامپتون» را راهب بازار میکند. اما سعی میکند تا در کمپانی Ruthless Records ايزی ایی نيز شريک شود و گرچه فيلم در ارائه جزئياتی کمکی نمیکند، اما او به جز به ایی به بقيه اعضای گروه کمتر از حقشان پول میدهد. اين باعث جدا شدن کيوب، که مجبور است به مردم ياداوری کند که بيشتر ترانهها را او نوشته است و نتوانسته سهم خود را بگيرد، میشود؛ بعد از مدت کوتاهی Dre نيز به راه خود می رود و به همراه نايت کمپانی Death Row Records را تاسيس میکند. البته قبل از تجزيه گروه، F— tha Police، سرودی که باعث وحشت در آمريکا شد ولی در اين فيلم عالی ترسيم شده است را داريم. اين سرود بعد از نمايش چند صحنه که در آن پليسهای نژادپرست و خشن رپرها و همسايگانشان را بدون هيچ دليلی تحقير میکنند توسط کيوب سروده شد. بعد از اين گروه ياد می گيرد که چطور از اعتراض مردم و آزارهای پليس برای ساخت ترانههای بيشتر استفاده کند.

باکس تبلیغات
امتیاز 3.00 ( 3 رای )

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز