به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
انسان همان می شود که اغلب به آن فکر می کند. (کوروش کبیر)

 

ساماندهی

خانه » دانلود فیلم و سریال » نحوه ی قفل شکنی iPad 2

نحوه ی قفل شکنی iPad 2

نحوه ی قفل شکنی iPad 2

با قفل شکنی دستگاه iPad 2 می توانید برنامه ها و تم های پیشرفته ای را دانلود و نصب کنید که در Apple یا App Store موجود نیست. برای دانلودhref=”https://tarfandha.org/tag/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%db%8c-%d9%82%d9%81%d9%84-%d8%b4%da%a9%d9%86%db%8c-ipad-2/”>قفل شکنی دستگاه iPad 2 ابتدا باید نرم افزار مناسبی برای این کار انتخاب کنید, سپس آن را نصب کرده و قفل شکنی دستگاه را شروع کنید.

 

مراحل

 

  1. به وب سایت Redsn0w با آدرس http://www.redsn0w.us/2013/10/the-ultimate-jailbreak-wizard.html بروید. در اینجا می توانید نرم افزار قفل شکنی مورد نظر خود را برای iPad 2 انتخاب کنید.

انتخاب دستگاه

  1. از منوی کشویی iDevice, گزینه ی “iPad” را انتخاب کنید.

انتخاب مدل دستگاه

  1. از منوی کشویی Model , گزینه ی “۲” را انتخاب کنید.

انتخاب نسخه ios

  1. از منوی کشویی iOS, نسخه ی iOS دستگاه iPad 2 خود را انتخاب کنید. می توانید نسخه ی iOS دستگاه خود را از منوی کشویی “About” در صفحه ی تنظیمات انتخاب کنید.

برای پیدا کردن نسخه ی iOS دستگاه خود ابتدا روی “ Settings ” ضربه بزنید و “ General ” را انتخاب کنید, سپس روی گزینه ی “About” ضربه بزنید.

انتخاب سیستم عامل رایانه

  1. از منوی کشویی Platform, سیستم عامل رایانه خود را انتخاب کنید.

Check your iDevice

  1. روی “ Check your iDevice ” کلیک کنید. نام نرم افزار قفل شکن دستگاه iPad 2 شما نمایش داده خواهد شد.

به عنوان مثال اگر دستگاه iPad 2 دارید و نسخه ی iOS آن ۶٫۱٫۳ می باشد و از سیستم عامل Windows استفاده می کنید, می توانید دستگاهتان را با نسخه ی ۱٫۰٫۸ برنامه ی p0sixspwn قفل شکنی کنید.

سایت Redsn0w

  1. به صفحه دانلود ابزارهای قفل شکنی در سایت Redsn0w به آدرس http://www.redsn0w.us/2010/03/download-direct-links-jailbreak-guides.html بروید. این صفحه لینک دانلود همه ی نرم افزارهای قفل شکن را ارائه می دهد.

  1. سیستم عامل, نرم افزار قفل شکن و نسخه ی نرم افزار را از منوی کشویی انتخاب کنید. اگر نرم افزار قفل شکن مورد نظر شما در لیست موجود نیست, با استفاده از موتور های جستجو به وب سایت توسعه دهنده ی نرم افزار بروید.

Download Selected Tool

  1. روی «Download Selected Tool» کلیک کنید. نرم افزار قفل شکن به صورت خودکار شروع به دانلود می کند.

نصب نرم افزار قفل شکن

  1. نرم افزار قفل شکن را روی رایانه ی خود نصب کنید و سپس برای اجرای برنامه روی گزینه ی “Run” کلیک کنید.

بکاپ گرفتن از دستگاه

  1. از iPad 2 در iCloud یا iTunes پشتیبان گیری کنید. بعضی از نرم افزار های قفل شکن تمام اطلاعات شخصی دستگاه را پاک می کنند.

شناسایی نرم افزار قفل شکن

  1. با استفاده از کابل USB, دستگاه iPad 2 را به کامپیوتر متصل کنید. کمی طول می کشد تا کامپیوتر و نرم افزار قفل شکن, دستگاه شما را شناسایی کنند.

پروسه ی قفل شکنی

  1. برای قفل شکنی دستگاه iPad 2 طبق مراحلی که در نرم افزار قفل شکنی ذکر شده است, پیش بروید. نرم افزار قفل شکن از ابتدای پروسه تا پایان پروسه شما را راهنمایی می کند و ممکن است از شما بخواهد که برخی از ویژگی های iPad خود را غیر فعال کنید، مانند قفل دستگاه. ممکن است تبلت شما در این مرحله چندین بار مجددا راه اندازی شود.

 

  1. صبر کنید تا پروسه ی قفل شکنی کامل شود و پیام آن روی دستگاه نمایش داده شود.

 

  1. iPad 2 خود را از کامپیوتر جدا کنید. اکنون Cydia را در صفحه مشاهده خواهید کرد.

cydia

  1. برنامه Cydia را راه اندازی کنید. اکنون می توانید برنامه ها و تم های پیشرفته را در دستگاه iPad 2 قفل شکن شده ی خود نصب کنید.

 

 

منبع : نحوه ی قفل شکنی iPad 2

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز