به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
عمر آنقدر کوتاه است که نمی‌ارزد آدم حقیر و کوچک بماند.

 

ساماندهی

خانه » نحوه ی استفاده از ابزار Signature در PDFelement

نحوه ی استفاده از ابزار Signature در PDFelement

 

نحوه ی استفاده از ابزار Signature در PDFelement

فایل های PDF برای حفظ فرمت اصلی یک سند بسیار عالی هستند، اما تلاش برای ویرایش آنها می تواند کمی دشوار باشد. حتی یک اقدام ساده مانند حذف صفحه می تواند برای شما  دشوار باشد، زیرا برنامه Free Reader Adobe هیچ ابزار ویرایشی ندارد. خوشبختانه، بسیاری از راه حل های رایگان وجود دارد که می توانید از آنها برای ویرایش صفحات PDF خود استفاده کنید. شما می توانید به کمک یک برنامه ی قدرتمند به نام PDFelement فایل های PDF خود را ویرایش کنید. شما می توانید این برنامه را از App Store دانلود کنید. شما می توانید در این برنامه وارد حساب را یگان خود شوید و در فایل PDF خود تغییرات ایجاد کنید. در این مقاله قصد داریم یک آموزش گام به گام و جامع را در اختیار شما قرار دهیم تا با مطالعه ی آن انجام این کار برای شما بسیار ساده شود. با ما همراه باشید.

دانلودor: #ff6600″>مراحل :

آیکون Pen

  1. روی آیکون خودکار ضربه بزنید. این اولین دکمه در بالای صفحه می باشد. با این کار ابزار های مختلفی در پایین صفحه نمایش داده می شود.

آیکون خود نویس

  1. روی آیکون خود نویس ضربه بزنید. این آیکون امضا می باشد. با انتخاب این آیکون می توانید به سند خود امضا اضافه کنید. این آیکون در سمت راست صفحه قرار دارد.

ایجاد امضا

  1. برای ایجاد امضا، روی Tap here ضربه بزنید. اولین باری که روی این ابزار ضربه بزنید این گزینه را مشاهده خواهید کرد. با این کار جعبه ای است برای شما باز می شود که به شما این امکان را می دهد تا یک امضا جدید ایجاد کنید.

اگر قبلا امضا ایجاد کرده اید، وقتی روی آن ضربه بزنید، در بالای ابزار امضا ظاهر می شود.

رنگ

  1. یک رنگ را انتخاب کنید. چهار نقطه ی رنگی در سمت چپ گزینه ی “Create Signature” وجود دارد. روی یکی از این نقاط رنگی ضربه بزنید تا رنگ امضای خود را انتخاب کنید.
ضخامت خط

ضخامت خط

  1. ضخامت خط را تنظیم کنید. نوار لغزنده در سمت راست صفحه وجود دارد و به شما اجازه می دهد که ضخامت خط امضا خود را تنظیم کنید. اگر می خواهید ضخامت امضا بیشتر شود نوار را به سمت چپ بکشید و اگر می خواهید از ضخامت امضا بکاهید آن را به سمت راست بکشید.

امضا کردن

  1. در مرکز کادر امضا کنید. شما می توانید از انگشت، قلم یا مداد اپل خود برای ایجاد امضا استفاده کنید.

اگر تصویری از امضای خود درiPad دارید، از گوشه ی سمت راست “Create Signature”  روی آیکون عکس کوه ضربه بزنید تا عکس امضای شما آپلود شود.

شما همچنین می توانید از دوربین خود برای گرفتن عکس از امضای خود استفاده کنید. برای انجام این کار، از سمت راست گزینه ی “Create Signature” روی آیکون دوربین ضربه بزنید.

گزینه done

  1. روی done ضربه بزنید. این علامت در گوشه ی سمت راست جعبه ی “Create Signature” قرار دارد. با این کار امضای شما ذخیره می شود و در سند قرار می گیرد.
امضا

امضا

  1. روی مرکز امضا ضربه بزنید. با این کار چند نقطه نمایش داده می شود که اطراف امضا را مشخص می کند.

مکان امضا

  1. امضا را به محل مناسب بکشید. با انتخاب امضا، می توانید آن را با کشیدن به هر قسمت از سند که دوست دارید بکشید.

اندازه امضا

  1. اندازه امضا را تنظیم کنید. با انتخاب امضا، می توانید روی نقطه آبی رنگ کنار کادر ضربه بزنید و بکشید تا اندازه امضا تغییر کند.
ایجاد یادداشت

ایجاد یادداشت

  1. یک یادداشت به امضا اضافه کنید. برای افزودن یک یادداشت به امضا، روی آن ضربه بزنید و آن را انتخاب کنید. سپس از بالای امضا روی Note ضربه بزنید. با استفاده از صفحه کلید، یادداشت خود را تایپ کنید و هنگامی که یادداشت تمام شد، روی Done ضربه بزنید.

پاک کردن

  1. امضا را پاک کنید. برای حذف امضا, روی آن ضربه بزنید تا انتخاب شود سپس روی گزینه ی Delete ضربه بزنید.

منبع : نحوه ی استفاده از ابزار Signature در PDFelement

باکس دانلود
باکس تبلیغات
دسته‌بندی نشده

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز