به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
امام حسين(ع):اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد.

 

ساماندهی

خانه » دانلود فیلم و سریال » نحوه همگام سازی وردپرس و فیس بوک با استفاده از Jetpack

نحوه همگام سازی وردپرس و فیس بوک با استفاده از Jetpack

نحوه همگام سازی وردپرس و فیس بوک با استفاده از Jetpack

 

اگر شما یک سایت وردپرس دارید و وبلاگ خود را به روز نگه می دارید، احتمالا می خواهید پست هایتان را هر چه بیشتر در فضای اینترنت پخش کنید. یک مکان مناسب برای انجام این کار فیس بوک می باشد. شما می توانید حساب های خود را در ورد پرس و فیس بوک همگام کنید تا هر زمان که در ورد پرس پستی انتشار دادید, به صورت خودکار لینکی از آن نیز در فیس بوکتان قرار بگیرد.

 

اگر سایت  WordPress.com داشته باشید, Jetpack را نیز نصب کرده اید. اگر سایت شما توسط ورد پرس میزبانی نمی شود, شما می توانید به راحتی Jetpack را نصب کنید و یک حساب WordPress.com ایجاد کنید سپس سایت قبلی خود را در WordPress.com همگام سازی کنید. شما می توانید از منوی سمت چپ صفحه ی WordPress dashboard روی Jetpack کلیک کنید و آن را فعال کنید.

 

۱٫ به WordPress.com بروید. با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود وارد حساب شوید. اگر حساب کاربری ندارید اکنون یک حساب ایجاد کنید.

گزینه Jetpack

۲٫ از منوی سمت چپ صفحه ی WordPress dashboard روی Jetpack که زیر “Welcome”  قرار دارد, کلیک کنید.

گزینه Publicize

۳٫ جعبه ی Publicize را پیدا کنید. روی “Configure ” کلیک کنید.

گزینه connect

۴٫ از کنار فیس بوک روی Connect کلیک کنید. صفحه ای باز می شود و از شما خواسته می شود که وارد حساب فیس بوک خود شوید. سپس از شما پرسیده می شود که آیا می خواهید سایت خود را به فیس بوک یا هر صفحه ای که به آن دسترسی دارید, متصل کنید.

انتخاب صفحه

۵٫ صفحه یا پروفایل مناسب را انتخاب کنید. از کنار گزینه ی “Make this connection available to all users of this blog?” گزینه ی دلخواه خود را مشخص کنید و روی “Okay ” کلیک کنید. اکنون شما حساب فیس بوک را به وبلاگ خود متصل کرده اید.

هنگامی که پستی انتشار می دهید, در بالای صفحه و در سمت راست کادر Publish, خط Publicize with your Facebook را مشاهده می کنید. به صورت پیش فرض عنوان پست ورد پرس  شما به فیس بوک ارسال می شود. شما می توانید آن را تغییر دهید یا با کلیک کردن روی لینک Edit هشتگ اضافه کنید.

 

 

منبع : نحوه همگام سازی وردپرس و فیس بوک با استفاده از Jetpack

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز