به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
هرچه اکنون هستیم محصول افکاری است که سابقاً داشته ایم و حالا داریم.

 

ساماندهی

خانه » دانلود فیلم و سریال » بیوگرافی مجید اخشابی

بیوگرافی مجید اخشابی

بیوگرافی مجید اخشابی

مجید اخشابی متولد ۲۷ دی ماه ۱۳۵۱ در تهران، خواننده است

فارغ النحصیل لیسانس رشته مهندسی عمران و فوق لیسانس موسیقی و داشنجوی دکترای پژوهش هنر می باشد، به جز این‌که نوازنده، خواننده و تنظیم‌کننده‌ای چیره‌دستی است، از لحاظ اخلاقی هم، انسانی وارسته و اهل کمال است، در بین پنج فرزند سه برادر و دو خواهر، ته‌ تغاری است.

در دي ماه سال ۱۳۵۱ در خانواده اي هنردوست در شهر تهران متولد شد. در سنين کودکي به حدي به موسيقي علاقه مند بود که صداي هر سازي، خصوصا سنتور وي را شديدا تحت تاثير قرار ميداد.

در سن ۹ سالگي با استفاده از وسائل ابتدائي توانست سازي شبيه به سنتور بسازد و خود را با نواختن آن سرگرم کند. با توجه به اين علاقه وافر، والدين او يک ساز سنتور براي وي تهيه کردند و جالب اينکه او توانست بدون هيچگونه آموزش قبلي، اين ساز را به درستي کوک کند و بنوازد! البته در آن زمان به دليل سکونت در يکي از شهرستانهاي شمال کشور، امکان دسترسي به استاد براي وي ميسر نبود و او تنها از طريق مراجعه به کتابها و نوارهاي کمک آموزشي ميتوانست امر فراگيري را دنبال کند که خوشبختانه به همين روش در مدت کوتاهي به پيشرفت قابل توجهي دست يافت. همچنين در کنار فراگيري نوازندگي، هنر آهنگسازي و خوانندگي را با علاقه دنبال مي نمود. به هر حال در تمام اين دوران او مجبور بود که خود، استاد خود باشد.

فعاليت حرفه اي وي از سال ۱۳۷۰ در زمينه هاي نوازندگي، آهنگسازي، تنظيم، نظارت بر ضبط و توليد آثار موسيقي آغاز شد. حاصل اين تلاش آثار متعددي در گونه ها و فرمهاي مختلف موسيقي است که به صورت کاست و CD منتشر شده است. وي از سال ۱۳۷۵ با تشکيل گروه هنري مهرآوا ضمن همکاري با صدا و سيما کنسرتهاي متعددي را در ايران و مراکز معتبر علمي و فرهنگي کشورهايي چون انگلستان، روسيه، اسپانيا، ژاپن (فستيوال مين اون)، کره، هندوستان، مالزي و … به اجرا در آورده که همگي آنها به لطف الهي با موفقيت روبرو بوده است.

بیوگرافی مجید اخشابی

مجيد اخشابي بدون ترديد از جوانان فعال، با استعداد و موفق در عرصه هنر موسيقي کشورمان است که افتخار همکاري با استاداني چون محمدعلي معلم، فريدون شهبازيان، همايون خرم و بسياري از هنر مندان صاحب نام ديگر تجربيات ارزنده اي را براي وي به ارمغان آورده است. تحصيلات وي در رشته مهندسي عمران است و در حال حاضر نيز مشغول به تحصيل در دوره کارشناسي دانشکده موسيقي ميباشد.

منبع:بیوگرافی مجید اخشابی

بیوگرافی مجید اخشابی

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز