به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
آگاه باشيد، تنها با ياد خدا دلها آرامش می ‏يابد! (قران کریم)

 

ساماندهی

خانه » دانلود فیلم و سریال » نحوه حذف رمز عبور یک فایل زیپ بدون دانستن رمز عبور

نحوه حذف رمز عبور یک فایل زیپ بدون دانستن رمز عبور

 

نحوه حذف رمز عبور یک فایل زیپ بدون دانستن رمز عبور

 

ترفند ها به شما آموزش می دهد که چگونه به پوشه ی ZIP که رمز عبور دارد, دسترسی پیدا کنید. تنها راه انجام این کار استفاده از برنامه ای است که می تواند رمز عبور را از بین ببرد. این کار ممکن است چند روز به طول بیانجامد اما نتیجه بخش است.

zip file

 

مرحله اول : آماده سازی

۱٫از ریسک این کار مطلع باشید. شما باید برنامه ای را دانلود کنید که بتواند رمز عبور یک پوشه  ZIP را حدس بزند. قبل از انجام این کار، آگاه باشید ممکدانلودوتر شما را به ویروس آلوده کند.

قبل از ادامه ی کار یک آنتی ویروس و مرورگر ایمن نصب کنید.

  1. انتظار داشته باشید که انجام این کار ممکن است زمان زیادی به طول بیانجامد. برخی از این نرم افزار ها برای رمزگشایی به چندین ساعت و یا چند روز زمان احتیاج دارند.
  2. برنامه های دیگر را ببندید. برای انجام این کار به حداکثر سرعت پردازنده ی کامپیوتر خود نیاز دارید, بنابراین بهتر است برنامه هایی که در پس زمینه فعال هستند را ببندید. حتی اگر کامپیوتر شما سرعت پردازنده ی بالایی داشته باشد, این کار ممکن است چند روز طول بکشد.
  3. بدانید که به دنبال چه برنامه ای هستید. برنامه ای که برای این کار استفاده می کنید باید رایگان باشد و از همه ی تکنیک های رمز گشایی بتواند استفاده کند.

۵٫از یک برنامه ی حرفه ای برای رمز گشایی استفاده کنید. برنامه های زیر به شما پیشنهاد می شوند اگرچه همه ی برنامه ها رایگان نیستند.

Advanced Archive Password Recovery را می توانید از طریق آدرس https://www.elcomsoft.com/archpr.html دانلود کنید.

 

Zip Password Recovery Professional را می توانید از طریق آدرس http://download.cnet.com/ZIP-Password-Recovery-Professional/3000-18501_4-75031119.html دانلود کنید.

 

ZipKey را می توانید از طریق آدرس https://www.passware.com/kit-standard/freedemo/ دانلود کنید.

 

  1. برنامه را باز کنید. هنگامی که برنامه به صورت کامل دانلود شد می توانید روی آیکون آن دوبار کلیک کنید تا اجرا شود.
  2. پوشه ی ZIP مورد نظر را انتخاب کنید. برای این کار معمولا باید روی گزینه های Browse, Open و یا Add برنامه کلیک کنید سپس پوشه ی ZIP را انتخاب کنید و روی گزینه ی Open یا Choose کلیک کنید.
  3. گزینه حدس زدن رمز عبور را انتخاب کنید. می توانید از دو گزینه ی Brute force و Dictionary استفاده کنید.
  4. مرحله ی رمزگشایی را آغاز کنید. در برنامه روی دکمه ی Start یا Run کلیک کنید, سپس صبر کنید تا رمزگشایی انجام شود. همانطور که گفته شد این مرحله ممکن است زمان زیادی به طول بیانجامد.
  5. هنگامی که رمز عبور پیدا شود, اعلان آن را مشاهده خواهید کرد. سپس می توانید از این رمز عبور برای باز کردن پوشه ی ZIP استفاده کنید.

 

 

منبع : نحوه حذف رمز عبور یک فایل زیپ بدون دانستن رمز عبور

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز