به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
یكدیگر را مسخره نكنید (اگر دین دارید)

 

ساماندهی

خانه » دانلود فیلم و سریال » تور ارمنستان نوروز ۹۶

تور ارمنستان نوروز ۹۶

ارمنستان یکی از کشورهای پرطرفدار در ایران است که به دلیل قرابت فرهنگی و تاریخی با کشورمان، مورد توجه قرار گرفته است. همچنین نزدیکی جغرافیایی با مرزهای کشور، یکی دیگر از دلایل علاقه مردم ایران برای سفر به کشور ارمنستان است. تور ارمنستان نوروز ۹۶ برای بازدید از جاذبه های گردشگری این کشور از جمله پارکآبیایروان،گالریملیارمنستان،میدانجمهوری،کلیساهایتاریخیوموزهها،دریاچهوان،تئاتریاوپرایایروانو… راه اندازی شده است.

سفر به این کشور به صورت زمینی و هوایی است. البته برای سهولت سفر تورهای هوایی در اختیار مسافران قرار می گیرد که هزینه و قیمت آنها به مراتب بیشتر است. در این تور بهترین هتل های شهر ایروان در نظر گرفته می شود. در عین حال برای سهولت بازدید گردشگران از مکان های گردشگری و تجاری کشور ارمنستان، ترانسفر فرودگاهی در اختیار مسافران قرار می گیرد. یکی دیگر از مزایای تور ارمنستان نوروز ۹۶، بیمه مسافران است که در صورت بروز هرگونه حادثه، آژانس مسئولیت آن را بر عهده می گیرد.

وجود یک لیدر مسلط به زبان انگلیسی و ارمنی، ارتباط برقرار کردن را برای مسافران آسانتر می کند. هزینه هایی که از مسافران دریافت می شود، برای رفت و برگشت است. همچنین غذا و سایر امکانات که در هتل در اختیار مسافران قرار می گیرد نیز رایگان می باشد.

بازدید از برخی مکان های گردشگری ارمنستان اختیاری است و بدین ترتیب، منوی هزینه ها متغیر می شود. بر حسب تعداد مکان هایی که مسافران از آن بازدید می کنند، هزینه تور ارمنستان نوروز ۹۶ نیز متفاوت است. لازم به ذکر است که علاقمندان می توانند برای ثبت نام در این تور، به صورت الکترونیکی مدارک خود را ارسال کنند. به همراه داشتن لوازم شخصی سفر به ارمنستان را لذت بخش تر می کند.

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز