به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
آینده را قضا و قدر می سازد و امید و تلاش تو آن را می گذراند.

 

ساماندهی

خانه » دانلود فیلم و سریال » نحوه ی چت کردن در پیام رسان Badoo از طریق حساب فیس بوک

نحوه ی چت کردن در پیام رسان Badoo از طریق حساب فیس بوک

 

نحوه ی چت کردن در پیام رسان Badoo هنگامی که از طریق حساب فیس بوک خود وارد شده اید

 

Badoo، یک سایت دوست یابی اجتماعی است که شما می توانید از طریق این برنامه ثبت نام کنید یا از طریق حساب های دیگر خود مانند Facebook, Google+, MSN, VK, Odnoklassniki یا Yandex وارد آن شوید. این یکی از خوبی های این سایت می باشد که نیازی نیست برای هر بار وارد شدن در این سایت اطلاعات حساب خود را تایپ کنید. فقط کافیست روی یک دکمه کلیک کنید.   از طریق این پیام رسان شما می توانید با افرادی که در کشور شما هستند یا افرادی که در خارج از کشور شما زندگی می کنند چت کنید. به کمک این پیام رسان شما می توانید با دیگران قرار ملاقات بگذارید و دوست های جدید پیدا کنید. می توانید با فرهنگ مختلف کشور های دیگر آشنا شوید. ترفند ها به شما آموزش می دهد که چگونه از طریق این پیام رسان با دیگران چت کنید.

 

 

مراحل :

 

  1. Google Play Store را در دستگاه اندروید خود باز کنید. برای این کار از صفحه ی اصلی دستگاه یا منوی برنامه ها روی آیکون Google Play Store کلیک کنید.

 

  1. Badoo را جستجو کنید. در صفحه ی Google Play Store گزینه ی جستجو در گوشه ی سمت راست صفحه قرار دارد. روی آیکون ذره بین ضربه بزنید سپس در نوار جستجو عبارت “Badoo” را تایپ کنید. هنگامی که برنامه ی Badoo در لیست نتایج نمایش داده شد روی آن ضربه بزنید.

نصب badoo

  1. برنامه را نصب کنید. هنگامی که صفحه Badoo بر روی صفحه دستگاه شما نمایش داده شد, روی دکمه ی سبز رنگ Install کلیک کنید و در صفحه ی بعد با شرایط موافقت کنید.
  2. Badoo را راه اندازی کنید. هنگامی که برنامه نصب شد روی دکمه ی “Open” کلیک کنید.

گزینه use facebook

  1. از طریق حساب Facebook وارد شوید. بعد از کلیک کردن روی دکمه ی “Open” دو گزینه برای شما نمایش داده خواهد شد. connect via Facebook و connect via email address.

اتصال از طریق فیس بوک را انتخاب کنید و اطلاعات حساب خود را وارد کنید.

نام کاربری فیسبوک (یا آدرس ایمیل) و گذرواژه خود را در فیلدهای متنی مناسب وارد کنید و دکمه “Sign in”  را فشار دهید.

گزینه People nearby

  1. روی دکمه “Maximize” کلیک کنید. این دکمه در گوشه ی سمت چپ برنامه قرار دارد. هنگامی که روی این دکمه کلیک می کنید گزینه هایی مانند People nearby و Encounters را مشاهده خواهید کرد.
  2. از لیستی که باز شده است روی گزینه ی “People nearby” کلیک کنید. کاربران Badoo در صفحه نمایش داده خواهند شد.

 

گزینه chat

  1. روی هر کاربری که می خواهید با آن چت کنید کلیک کنید. پروفایل کاربر مورد نظر نمایش داده خواهد شد. سپس از گوشه ی سمت راست صفحه روی گزینه ی “Chat” کلیک کنید.
  2. چت کردن را شروع کنید. هنگامی که پنجره ی چت کردن باز شد, پیام خود را در فیلد متنی “Type your message here” وارد کنید. برای ارسال پیام روی دکمه ی سمت راست ضربه بزنید.

 

منبع : نحوه ی چت کردن در پیام رسان Badoo از طریق حساب فیس بوک

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز