به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
در این جهان، همواره برای كسانی كه از خطری بهراسند، خطری وجود خواهد داشت.

 

ساماندهی

خانه » دانلود فیلم و سریال » تعبیر خواب قطع شدن انگشت دست

تعبیر خواب قطع شدن انگشت دست

انگشتان شما می‌توانند نمایانگر احساساتتان باشند همانطور که در بیداری حالت‌های خاص روحی را در برخی موارد با انگشت نشان می‌دهیمو به طور مثال انگشتی که به علامت تحقیر نشان می‌دهید، انگشت اتهام و شک و…
به طور کلی انگشتان نمایانگر تسلط شما بر چیزها، روش شما برای تجسم بخشیدن به خود یا علامت گذاری بر اشیا و بنابراین مهارت‌های شخصی شما هستند. انگشتی که حلقه ازدواج در آن قرار می‌گیرد می‌تواند بر چیزی مانند ازدواج هم دلالت کند و اثر انگشت در خواب نماد تاکیدی بر بی همتایی شماست.

تعبیر خواب انگشتان

حضرت صادق عليه‌السلام فرمايد:
ديدن انگشتان در خواب بر شش وجه بود.
فرزند
برادر و برادرزادگان
خادمان
ياران
قوت
پنج نماز

تعبیر خواب انگشتان دست راست

محمد بن سيرين گويد: پنج انگشت دست راست در تأويل، پنج نماز بود و پنج انگشتان دست چپ فرزندان بردار بود و بعضى از معبران گفته‌اند: انگشت مهين، دليل نماز بامداد و انگشت سبحه در نماز، دليل بر نماز پيشين كند و انگشت ميان، دليل بر نماز ديگر و انگشت به نصر، دليل بر نماز شام و انگشت خضر، دليل بر نماز خفتن و صلاح در نمازها بود. اگر بيند كه انگشت دست راست نداشت، دليل كه فرزند يا برادرش بميرد و بعضى گويند: فرزند برادرش را مصيبت رسد.

تعبیر خواب قطع شدن انگشت دست

تعبیر خواب انگشت اضافه

اگر تعداد انگشتان بیشتر بود خاندان او افزایش می‌یابند.

تعبیر خواب انگشتان بسته

كرمانى گويد: اگر بيند كه انگشتان را در هم گذاشته داشت، دليل كه سد درست شود. اگر بيند انگشتان را با هم جمع كرد، دليل است كار برادران فرزندش را به صلاح آورد. اگر بيند كه انگشتان را به كردار مشت در هم بسته بود، دليل است كه كارها بر وى بسته گردد و هم بر اهل‌بيت او.

دیدن دست قطع شده به همراه انگشتان بریده از جمله خواب‌های متداول و شایعی است دیده می‌شوند. تعبیر خواب‌هایی از این قبیل چگونه‌اند؟
تعبیر خواب انگشت قطع شده

امام صادق: اگر بيند كه انگشتان وى بيفتاد يا بريده شد، دليل كه از آن چه گفتيم او را مفارقت افتد. اگر بيند كه انگشت او بشكست، دليل است يكى از اهل بيت او بميرد.

جابر مغربى گويد: اگر بيند كه انگشت مهين او بريده بود، دليل قوه‌ى مالش بود. اگر بيند كه انگشت سبحه‌ى او بريده است، دليل است كه در فريضه‌ى نمازها تقصير كند. اگر بيند انگشت ميان او بريده است، دليل كه در شهرى پادشاهى يا بزرگى بميرد. اگر بيند كه انگشت بعد از ميان بريده است، دليل است وى را در مال زيان افتد. اگر بيند كه انگشت كوچك او بريده است، دليل است فرزند او بمیرد.

ابن سیرین: قطع شدن انگشتان در خواب دلیل بر غم و اندوه و مصیبت است و صدقه باید داد تا مشکل آسان تر رفع شود.

برايت مى‌گويد: اگر در خواب انگشتان خود را قطع شده ديديد، به اين معنا است كه مورد اتهامات ديگران قرار مى‌گيرد.

تعبیر خواب انگشتان پا

اسمعيل اشعث گويد: انگشتان پاى در خواب ديدن، دليل زينت و آرايش بود. اگر انگشتان پاى را درشت و قوى بيند، دليل كه كار كدخدايى او ساخته شود. اگر به خلاف اين بيند كار وى ناساخته شود.

تعبیر خواب زخم شدن انگشت

خلف اصفهانى گويد: اگر بيند از انگشت مهين او شر مى‌آيد يا از انگشت سبابه او خون همى آيد، دليل است آن كس با مادر خويش فساد نمايد. اگر بيند از انگشت او آواز برآمد، دليل نمايد كه در ميان خويشان او گفت‌وگو رود.

هانس كورت مى‌گويد: اگر در خواب ببينيد كه انگشتانتان زخمى و كثيف هستيد، به اين معنا است كه غم و اندوه شما را تهديد مى‌كند. اگر در خواب انگشتانتان را زيبا و قشنگ ببينيد، به اين معنا است كه مورد اتهامات ديگران قرار مى‌گيريد. اگر در خواب ببينيد كه انگشت شست شما آسيب ديده و احساس درد مى‌كنيد، به اين معنا است كه اطرافيانتان با شما رفتار مناسبى ندارند. بزرگ شدن بيش از اندازه‌ى انگشت شست در خواب، علامت آن است كه اقبال خوبى پيش روى شما است. كوچك شدن غير طبيعى انگشت شست در خواب، نشان دهنده‌ى كسب لذت‌ها و تفريحات است.

منبع: تعبیر خواب قطع شدن انگشت دست

تعبیر خواب قطع شدن انگشت دست

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز