به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
خداوند آزادی را آفرید و انسان بردگی را.

 

ساماندهی

خانه » دانلود فیلم و سریال » بیوگرافی یانگوم

بیوگرافی یانگوم

بیوگرافی یانگوم

تاریخ انتشار : ۲۲ مارس ۲۰۱۵
بیوگرافی یانگوم
بیوگرافی یانگوم
لی یانگ ائه در تاریخ ۳۱ ژانویه ۱۹۷۱ در شهر سئول، پایتخت کره جنوبی بدنیا آمد. او دو برادر بزرگتر از خودش دارد که ظاهرا خیلی هم با هم صمیمی هستند. لی معروفترین هنرمند کره جنوبی بحساب می آید و طرفداران زیادی در کشورهای مختلف، مخصوصا در شرق و جنوب شرقی آسیا دارد.

زمانی که به عنوان مدل در تلویزیون ظاهر شد لقب بانوی اکسیژن را به او دادند. در سال های اخیر، او به عنوان یک دختر دوست داشتنی و به خاطر چهره فرشته گونه اش قلب بسیاری از طرفدارنش را تسخیر کرده است . محبوبیت او در کشورهای آسیای شرقی به خاطر ایفای نقش در درام محبوب کره ای (جواهری در قصر) در نقش یانگوم بسیار افزایش یافت.

بیوگرافی یانگوم

بعد از این سریال لی یانگ آئه به خیلی از کشورها از جمله هنگ کنک، سنگاپور، تایوان، چین و ژاپن دعوت شد و از او قدردانی بعمل آمد.در چین مدرسه ای بعد از اهدای مدرک خلبانی به لی، نام خود را به مدرسه ابتدایی لی یانگ آئه تغییر داد .دومین خط هوایی کره جنوبی یعنی ایژیانا برای ترویج و تبلیخ این سریال چهار نقاشی از پرتره لی یانگ در سریال تهیه و در بدنه هواپیمایش به نمایش گذاشت .

او در زندگی نامه اش به نام ” عهد لی یانگ” در سال ۲۰۰۶ راجع به این که چگونه بازیگر شده است صحبت کرد .

لی میگوید که همکاری اش با اندی لو در سال ۱۹۹۱ برای تبلیغ شکلات باعث ورود او به صحنه و کار بازیگرسریال
در سال ۱۹۹۵ لی تصمیم گرفت برای یادگیری اصول بازیگری به مدرسه حرفه ای برود . از آن پس او برنامه ایفای نقش در کاراکترهای مختلف را تغییر نداد . مانند کاراکترش در سریال جواهری در قصر ( یانگوم ) و بعد از آن نقش بسیار متفاوت در فیلم “همراهی با بانوی انتقام” .

او گفت چیزی که نمی خواهد هیچ وقت آن را از دست بدهد، بازی از ته قلبش است . لی جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره فیلم اژدهای آبی در سال ۲۰۰۵ و Beaksang Art Awards در سال ۲۰۰۶ برای فیلم “همراهی با بانوی انتقام”به دست آورد .

در سال ۲۰۰۶ قراردادی دو ساله با کمپانی LG که کمپانی کره ای محصولات الکترونیکی است انعقاد کرد که مدل تبلیغاتی برای تمام محصولات الکترونیکی LG باشد . ضمن بستن این قراردادها او تورهایی نیز در کشورهای آسیائی برگزار کرد.

لی در دانشگاه آنسان کره جنوبی به تحصیل پرداخت و سپس به آلمان رفت تا تحصیلات تکمیلی خود را در رشته زبان و ادبیات آلمانی به پایان ببرد. او به زبانهای انگلیسی و آلمانی تسلط دارد.ورزش مورد علاقه او شنا میباشد و به شبکه های تلوزیونی آلمان بسیار علاقه مند است. لی یانگ تا کنون دوبار تا مرز ازدواج پیش رفته است ولی هر دوبار پشیمان شد و اکنون مجرد است. او از طرفداران تیم ملی کره و تیم باشگاهی سوان سامسونگ است و در بازی کره و ترکیه در ورزشگاه حضور داشت و پس از شکست کره بسیار گریه کرد.

لی میگوید که به روز ولنتاین علاقه خاصی دارد و اولین شاخه گل را به خانواده اش هدیه میدهد. او لباسهای سنتی و محلی را دوست دارد و در خیلی از مهمانیها از این لباسها استفاده میکند. لی در زندگی واقعی خود به طبخ غفیلمه دارد(مانند یانگوم).بسیار با سرعت رانندگی میکند و بسیار هم جریمه میشود. رنگ قرمز را دوست دارد و سعی میکند همیشه با لباسهای پوشیده در مجالس ظاهر شود.

اما در اینجا به سریال جواهری در قصر میپردازم که باعث محبوبیت لی یانگ آئه شد:
این سریال با نام “جواهری در قصر ” با ترجمه انگلیسی ” Jewel in the Palace ” در برخی از کشورها از جمله ایران پخش شد ولی نام اصلی و كره ای آن ” Dae Jang Geum” (یانگوم بزرگ) میباشد و در امریکا بنام The Great Jang-Geum نامگذاری و پخش شده است.

این سریال به کارگردانی Lee Byoung-hoon و با بازی بازیگرانی چون Lee Yeong-Ae و Na hong-ri و ji jin-Hee ساخته شد.

جواهری در قصر محصول سال ۲۰۰۴-۲۰۰۳ كشور كره جنوبی است و در رده بندی سایت IMDB دارای درجه ۸٫۹ است. این درام آن قدر موفق بود که بسیاری از کشورها پس از پایان مجموعه، آن را دوباره به صورت خلاصه پخش کردند . در هنگ کنگ در زمان پخش قسمت آخر سریال نصف جمعیت هنگ کنگ در منزل بودند ، فقط برای تماشای این سریال! در کشور چین میلیونها بیننده داشت و طبق آماری که هر کشوری منتشر کرده یکی از پربیننده ترین سریالهای جهان در سالهای اخیر بوده است. همچنین موزیک متن و پایانی این سریال بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

بیوگرافی یانگوم

خلاصه داستان یانگوم بزرگ از این قرار است:
داستان در حدود ۵۰۰ سال قبل در زمان سلسله Chosun كه كره به نظام انعطاف ناپذیر طبقاتی و ساختار اجتماعی مردانه خود می بالید اتفاق می افتد. “جواهری در قصر ” داستانی واقعی در باره دختری افسانه ای(Jang-Geum) است كه به نخستین زن پزشك درباری زمان خود تبدیل شد. بر مقام اجتماعی ضعیف خود به عنوان یك دختر سطح پایین در نظام اجتماعی مردانه و تبعیضات اجتماعی غلبه كرد و به مقام آشپز سلطنتی دست یافت و بعدها به پزشك درباری و پس از آن پزشك مخصوص شاه تبدیل شد. او همچنین لقب مخصوص “یانگوم بزرگ”(The Great Jang-Geum) را از شاه دریافت كرد.

منبع:بیوگرافی یانگوم

بیوگرافی یانگوم

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز