به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
به عهد و پیمان خود وفا کنید (قران کریم)

 

ساماندهی

خانه » دانلود فیلم و سریال » بیوگرافی یاسمن معاوی

بیوگرافی یاسمن معاوی

یاسمن معاوی

یاسمن معاوی بازیگر تازه کاری که این روزها اسم پدیده سینمای ایران را به یدک می کشد راجب موفقیتش در فیلم غیر مجاز توضیحات جالبی دادند . خانم معاوی اولین بازیگری خود را در یک فیلم سینمایی معروفی همچون غیر مجفیلمه میکنند این درحالیست که نقش یک این فیلم را هم به عهده دارند .
کمتر کسی میتواند به این سرعت پله های ترقی را طی کند . یاسمن معاوی در مورد انتخابش در فیلم غیر مجاز گفت : فراخوانی را برای بازیگری در مطبوعات مشاهده کردم حدود ۲۰۰۰ نفر در این فراخوان شرکت کرده بودند که من هم جزو یکی از آنها بودم . از بین ۲۰۰۰ نفر تنها ۵ نفر کاندید شدیم و در نهایت از بین ۵ نفر من به عنوان بازیگر اصلی انتخاب شدم .
خانم معاوی در مورد پدیده شدنش توضیح داد : قطعا هر کس دیگری جای من این نقش را بازی می کرد پدیده می شد من هم قبول دارم که پدیده امسال سینما خواهم شد . به هرحال کسی که از بین ۲۰۰۰ نفر انتخاب می شود حتما قابلیتهایی برای گفتن دارد .
یاسمن معاوی در انتهای مصاحبه خود از میلاد کی مرام تشکر فراوان کرد و گفت : میلاد کی مرام در این فیلم خیلی کمکم کرد به طوریکه از بازی کردن در کنارش احساس راحتی می کردم .

بیوگرافی یاسمن معاوی

منبع: بیوگرافی یاسمن معاوی

بیوگرافی یاسمن معاوی

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز