به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
به زبانت اجازه نده که قبل از اندیشه ات به کار افتد.

 

ساماندهی

خانه » اخبار سینما » کیلین مرفی یکبار دیگر با نولان همکاری می‌ کند

کیلین مرفی یکبار دیگر با نولان همکاری می‌ کند

Cillian Murphy christopher nolan

بازیگر فیلم&zفیلم «شوالیه تاریکی» و «تلقین» یک بار دیگر با کریستوفر نولان همکاری خواهد کرد.

بنابر گزارش ام بی فیلم به نقل از تسنیم، کیلین مرفی که پیش از این در «بتمن آغاز می‌ کند»، «شوالیه تاریکی»، «شوالیه تاریکی بر می‌خیزد» و «تلقین» با کریستوفر نولان همکاری کرده بود برای بار پنجم با کارگردان «در میان ستارگان» در پروژه جدیدش، «دانکرک» (Dunkirk) همکاری خواهد کرد. پیش از این هم حضور بازیگرانی چون تام هاردی، کنت برانا، مارک رایلنس، هری استایلز، آنورین برنارد، جک لاودن و فیون وایتهد در ساخته جدید کریستوفر نولان قطعی شده بود.

 

موسیقی این فیلم، به سنت اکثریت قریب به اتفاق آثار نولان توسط هانس زیمر، موزیسین سرشناس آلمانی ساخته خواهد شد. هویت ون هویتما فیلمبردار و لی اسمیت هم تدوین گر «دانکرک» خواهند بود. تهیه این فیلم بر عهده خود نولان و همسرش اما توماس است. گفتنی است فیلمنامه این اثر را کارگردان «ممنتو» مثل همیشه شخصا نوشته است.

داستان این فیلم قرار است به حوادث «دانکرک» در جنگ جهانی دوم بپردازد. در دانکرک، ارتش آلمان با عبور از خاک بلژیک و هلند ناگهان از پشت خطوط ماژینو سردرآورد و ارتشهای فرانسه و بریتانیا در شمال غرب را غافلگیر کرد.

۴۰۰هزار سرباز بریتانیایی و فرانسوی از سپاه های اصلی جدا افتاده و درمحاصره کامل بودند. ارتش آلمان با روحیه بسیاربالا درحال درهم کوبیدن مواضع متفقین و به سرعت درحال نزدیک شدن به نیروهای شکست خورده انگلیس بود. این نیروها برای فرار از مرگ به سوی دانکرک (جایی که فاصله خاک اروپا و بریتانیا درحداقل است) عقب نشینی کردند. درحالی که دو سوم ارتش بریتانیا در دانکرک درانتظار تخلیه توسط کشتی ها و قایق های محلی بود ارتش آلمان با فرمان حیرت انگیزی مواجه شد: «توقف»! آن هم برای ۷۲ ساعت.

ژنرال فون رون از اعضای ستاد ارتش آلمان می گوید: تا به امروز هیچکس دلیل اقدام هیتلر را نفهمیده. ظرف همین ۳ روز بریتانیایی‌ها توانستند ارتشهای خود را از دانکرک نجات دهند. آنچه بعدها به معجزه دانکرک معروف شد. واقعیت این است که هیتلر نخواست بریتانیا را کاملاً منهدم کند و این امر سبب شد تا انگلوساکسون ها آن را به حساب خود بگذارند و از آن به عنوان پیروزی تاریخی نام ببرند.

حالا باید دید اگر نولان بخواهد فیلمی با این موضوع بسازد، به عنوان یک کارگردان بریتانیایی مولف چه دیدگاهی نسبت به نبرد دانکرک خواهد داشت؟

ساخته جدید کریستوفر نولان که قرار است به صورت ۷۰ میلی متری فیلمبرداری شود و احتمالا از تکنولوژی IMAX هم استفاده کند. این فیلم روز ۲۱ جولای ۲۰۱۷ و در فصل تابستان روی پرده سینما می رود.

 


منبع : cinemabox.ir

این مطلب تنها در ام بی فیلم باز نشر شده و ام بی فیلم هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آن نخواهد داشت

باکس دانلود
باکس تبلیغات
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز