به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
ارزش انسان به افکار و باورهای اوست

 

ساماندهی

خانه » اخبار و عکس های اینستاگرامی » کتک خوردن این بازیگر مشهور از شوهرش (عکس)

کتک خوردن این بازیگر مشهور از شوهرش (عکس)

کتک خوردن این بازیگر مشهور از شوهرش به همراه عکس

کتک خوردن این بازیگر مشهور از شوهرش (عکس)

 

به گزارش ام بی فیلم امبر هرد چند روز پس از درخواست طلاق، این بار جانی دپ را به اعمالفیلمفیزیکی و کلامی متهم کرده است.هرد ادعا کرده است که جانی دپ همواره در دوران زندگی مشترکشان او را از نظر فیزیکی، احساسی و کلامی آزار داده است. این بازیگر ۳۰ ساله ادعا می‌کند که جانی دپ شنبه در جریان یک مشاجره تلفن همراهش را به صورت او پرتاب کرده است.در شکایت‌نامۀ هرد عکسی از صورت آسیب‌دیده این بازیگر ضمیمه شده است. در این عکس آثار کبودی در صورت امبر هرد دیده می‌شود. قاضی دادگاه پس از بررسی شکایت هرد حکم داد که جانی دپ موقتا حق نزدیک شدن به امبر هرد را ندارد.

کتک خوردن این بازیگر مشهور از شوهرش (عکس)

 

یکی از نکات دیگری که در شکایت هرد مورد توجه قرار گرفته است، درخواست این بازیگر برای دریافت ماهیانه ۵۰ هزار دلار نفقه می باشد.همسر جانی دپ دوشنبه هفته گذشته درخواست طلاق خود از جانی دپ به دلیل اختلافات آشتی‌ناپذیر را به دادگاه ارائه کرد. او که بازی در فیلم‌هایی مانند «دختر دانمارکی» و «پارانویا» را در کارنامه کاری خود دارد، سال ۲۰۱۱ در فیلم «خاطرات عجیب و غریب» با جانی دپ همبازی بود. این دو بازیگر فوریه سال ۲۰۱۵ با هم ازدواج کردند.امبر هرد جمعه پس از ترک دادگاه با خبرنگارها صحبت‌ نکرد. جانی دپ نیز برای شرکت در یک مراسم خیریه در پرتغال می باشد و به همین دلیل در دادگاه حاضر نشد. نماینده دپ نیز هنوز در این باره هیچ اظهارنظری نکرده است.


منبع : irannaz.com

این مطلب تنها در ام بی فیلم باز نشر شده و ام بی فیلم هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آن نخواهد داشت

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز