به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آگاه باشيد، تنها با ياد خدا دلها آرامش می ‏يابد! (قران کریم)

 

ساماندهی

خانه » کاهش درد بعد از آفتاب سوختگی با مصرف دارو

کاهش درد بعد از آفتاب سوختگی با مصرف دارو

 

کاهش درد بعد از آفتاب سوختگی با مصرف دارو 

آفتاب سوختگی بد می تواند دردناک، تحریک کننده و خلاص شدن از شر آن دشوار باشد. طبق تحقیقات انجام شده بهترین چیزی که می تواند به کاهش قرمزی شدید پوست شما کمک کند بهبود کامل محل سوختگی می باشد. بعد از این می توانید ناراحتی پوست خود را با دارو، حرارت سرد و ماسک های مناسب تسکین دهید. بعد از این سوختگی سعی کنید با استفاده از کرم های ضد آفتاب و لباس محافظ و با آگاهی از پوست خود محافظت کنید. در این مقاله روش های مختلف و کارآمد حفاظت از پوست در برابر نور خورشید را به شما آموزش می دهیم. با ما همراه باشید.

مراحل :

دارو

دارو

  1. دارو مصرف کنید. به محض اینکه از زیر نور خورشید بیرون آمدید، داروهای ضد التهابی بدون نسخه (OTC) مانند آسپرین مصرف کنید. در ۲۴ ساعت اول بعد از آفتاب سوختگی مصرف این دارو به فرایند بهبودی شما کمک می کند. تا زمانی که ناراحتی پوستی شما از سوختگی کاهش نیافته می توانید دارو مصرف کنید.

مهم نیست که چقدر احساس درد می کنید، باید دستورالعمل های مصرف داروهای OTC را به درستی مصرف کنید. مصرف بیش از حد دوز مناسب می تواند آسیب های جدی پزشکی مانند آسیب کبدی را به دنبال داشته باشد. برچسب هر دارو را به دقت بخوانید تا مشخص شود که چه تعداد قرص با چه فواصل زمانی باید مصرف شود.

اطمینان حاصل کنید که از هر گونه عوارض جانبی دارو آگاهی دارید. این اطلاعات اغلب روی برچسب دارو ذکر شده است و شما می توانید هر گونه سوالی که داشتید با دکتر خود تماس بگیرید. به عنوان مثال، افرادی که مشکلات خونریزی دارند اغلب توصیه می شود از مصرف آسپرین جلوگیری کنند.

شما همچنین می توانید در یک کاسه کوچک یک یا دو قرص آسپیرین قرار دهید سپس به مدت یک ربع صبر کنید (در صورت لزوم کمی آب اضافه کنید). سپس، این خمیر را به مناطق سوخته شده پوست اعمال کنید. پس از چند دقیقه پاک کنید. به دلایل مربوط به سلامتی، بهتر است قرص های بیشتری را داخل آب نریزید و بیشتر از دوز توصیه شده استفاده نکنید.

منبع : کاهش درد بعد از آفتاب سوختگی با مصرف دارو

باکس دانلود
باکس تبلیغات
دسته‌بندی نشده

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز