به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
اتحادتان را در تمام زندگی حفظ کنید تا همیشه پایدار و سرافراز باشید.(کوروش کبیر)

 

ساماندهی

خانه » چگونه ناراحتی کسی را با پیام متنی رفع کنیم ؟ ( آنها را به خنده بیاندازید )

چگونه ناراحتی کسی را با پیام متنی رفع کنیم ؟ ( آنها را به خنده بیاندازید )

 

چگونه ناراحتی کسی را با پیام متنی رفع کنیم ؟ ( آنها را به خنده بیاندازید )

 

خوشحال کردن کسی که با او رو در رو نیستید گاهی اوقات دشوار به نظر می رسد. اما پیام دادن یک راه مناسب برای خوشحال کردن افراد دور از شماست. اگر دوست شما روز های سختی را پشت سر گذاشته است, این مهم است که شما به عنوان یک دوست بتوانید این فرد را آرام کنید و کاری انجام دهید تا از با شما بودن لذت ببرد و ناراحتی اش را فراموش کند. می توانید برای او جوک یا استیکر بفرستید, می توانید عکسی را به صورت خنده دار ویرایش کنید تا از موضوعی که آزرده خاطر شده است دور شود و برای ساعاتی به آن فکر نکند. در این مقاله ترفندها تصمیم دارد به شما آموزش دهد که چگونه این مهارت مهم را کسب کنید. برای دنبال کردن نکات مهم با ما همراه باشید.

مراحل :

فرستادن جوک

فرستادن جوک

  1. یک جوک خنده دار بفرستید. اگر یک جوک باحال دارید که همیشه مردم را به خنده وا می دارد، سعی کنید آن پیام را برای شخص مورد نظر خود ارسال کنید. اگر مطمئن نیستید چه چیزی باید ارسال کنید می توانید در اینترنت جستجو کنید و کلمات کلیدی مانند “جوک های خنده دار ” یا “طنز ” و … را جستجو کنید. به دنبال جوک هایی درباره چیزهایی که دوست شما به آن علاقه دارد باشید.
استیکر های خنده دار

استیکر های خنده دار

  1. برای آنها استیکر های خنده دار بفرستید. اگر استیکر خاصی مد نظر نداشتید می توانید در گوگل عبارت رو به رو را جستجو کنید ” استیکر های خنده دار “. اگر می دانید شخص مورد نظرتان چیز خاصی را دوست دارد، سعی کنید از آن به طور خاص استفاده کنید.

به عنوان مثال، اگر شخص طرفدار Game of Thrones است، یک جستجوی تصویری در Google داشته باشید و یک استیکر جذاب در این زمینه پیدا کنید و برای او ارسال کنید.

شما همچنین می توانید خودتان استیکر مورد نظر خود را ایجاد کنید و آن را برای دوست خود ارسال کنید.

عکس خنده دار

عکس خنده دار

  1. یک عکس یا ویدئوی خنده دار از خودتان ارسال کنید. یک عکس از خودتان ایجاد کنید که یک چهره مضحک داشته باشد یا یک ویدئو کوتاه از خودتان بفرستید و یک متن ساده را در آن بخوانید. اگر می خواهید خلاقیت بیشتری داشته باشید، از فیلترهای Snapchat استفاده کنید. شما همچنین می توانید برنامه های ویرایشگر تصویر رایگان مانند Make Me Bald و LOL Booth FX را نیز امتحان کنید، که می تواند به شما کمک کند تصویر خنده داری ایجاد کنید.
ارسال GIF

ارسال GIF

  1. یک GIF جالب و خنده دار پیدا کنید یا خودتان یک GIF خنده دار درست کنید. برای چیزهایی که با وضعیت آنها مرتبط است GIF درست کنید یا آن را جستجو کنید. از GIF هایی استفاده کنید که شخصیت های مورد علاقه دوست شما در آن وجود دارند.

یک کتابخانه عالی برای GIF ها نرم افزار GIPHY می باشد. شما می توانید این برنامه را از app store خود پیدا کنید، آن را دانلود کنید و سپس GIF ها را به طور مستقیم به پیام های متنی خود اضافه کنید.

شما همچنین می توانید GIF خودتان را ایجاد کنید. GIPHY این ویژگی را دارد که بتوانید GIF سفارشی برای خودتان ایجاد کنید.

 ایموجی

ایموجی

  1. به چالش ایموجی بپردازید. این بازی می تواند بسیار سرگرم کننده باشد! به دوست خود اطلاع دهید که تا ۲۰ دقیقه ی دیگر فقط پاسخ خود را با ایموجی ارسال خواهید کرد. دوستان خود را به چالش بکشید و از آنها بخواهید که به همین شیوه پاسخ دهند. ببینید می توانید پیام های یکدیگر را رمزگشایی کنید!

شما می توانید مکالمه را با یک صورتک لبخند شروع کنید. سپس اجازه دهید چالش جذابیت های خودش را به شما نشان دهد.

کارت پستال

  1. برای آنها یک کارت پستال خنده دار درست کنید. وب سایت های مختلف آنلاین درست کردن کارت های زیبایی را به شما آموزش می دهند که می توانید از آنها استفاده کنید. این وب سایت ها به طور معمول قابل جستجو هستند، بنابراین نیازی به استفاده از ابزار خاص ندارید.

دانلودد متن های خنده دار بنویسید و به دوستان خود هدیه دهید.

منبع : چگونه ناراحتی کسی را با پیام متنی رفع کنیم ؟ ( آنها را به خنده بیاندازید )

باکس دانلود
باکس تبلیغات
دسته‌بندی نشده

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز