به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
شب آنگاه زیباست که نور را باور داشته باشیم.

 

ساماندهی

خانه » چگونه به کسی بفهمانیم که به او اهمیت می دهیم ؟ ( توجه ویژه )

چگونه به کسی بفهمانیم که به او اهمیت می دهیم ؟ ( توجه ویژه )

 

چگونه به کسی بفهمانیم که به او اهمیت می دهیم ؟ ( توجه ویژه )

 

حداقل یک بار در زندگی ممکن است برای شما پیش بیاید که کسی به شما نیاز پیدا کند. ممکن است این افراد تجربه ی سختی را در گذشته داشته باشند به عنوان مثال ممکن است فردی که دوست داشته اند را از دست داده باشند. اهمیتی ندارد که دلیل اصلی ناراحتی و غم این افراد چیست، شما در این موقعیت ها باید به خوبی نشان دهید که فرد مناسبی برای درد دل کردن, تکیه کردن و راهنمایی او هستید. باید به راحتی بتوانید به او ثابت کنید که به او اهمیت می دهید. در این مقاله چند راه کار به شما آموزش می دهیم تا بتوانید به چنین افرادی ثابت کنید که به آنها اهمیت می دهید. با ما همراه باشید .

مراحل :

توجه به نیاز ها

توجه به نیاز ها

  1. به نیازها و خواسته های دوست خود توجه کنید. این کار اغلب سخت است، اما مهم ترین راه برای نشان دادن توجه شما است. حتی اگر آنها داستان های مسخره ای در مورد هر چیزی برای شما تعریف می کنند ، این مهم است که به آنها گوش دهید و به درستی پاسخ دهید تا شخص احساس کند شما واقعا به صحبت کردن با او علاقه مند هستید. اگر به چیزهای دیگر فکر می کنید، آنها را نادیده می گیرید، و این کار باعث می شود آنها فکر کنند که اهمیتی برای آنها قائل نیستید، بنابراین اگر درست رفتار کنید احتمالا در آینده بیشتر مسائل خود را با شما در میان می گذارند.

زمانی که کسی به شما می گوید که چه چیزی را دوست دارد و از چه چیزی خوشش نمی آید سعی کنید آن را به خاطر بسپارید.

جزئیات را از او بپرسید، مانند “رئیس شما این روزها چگونه با شما رفتار می کند؟ “، یا  “کارها چگونه پیش می رود؟ ” این ها سال های خوبی هستند که می توانید از طرف مقابل خود بپرسید.

احساس ناراحتی

احساس ناراحتی

  1. توجه داشته باشید چه زمانی کسی احساس ناراحتی می کند. اهمیت دادن به معنی توجه کردن به رفتار دوست شما است و در صورتی که احساس می کنید ناراحت هستند باید حال آنها را بپرسید. بپرسید که آیا در زندگی آنها همه چیز درست است، آیا می توانید کاری برای آنها انجام دهید، یا اینکه برسید آیا مشکلی وجود دارد؟ نشانه های ناراحتی دوستان خود را بشناسید.

صحبت کردن

  1. با هم صحبت کنید. نشان بدهید افرادی که مورد توجه شما قرار دارند برای شما مهم هستند و شما دائما با آنها صحبت می کنید. هر هفته با آنها وقت بگذرانید و در مورد چگونگی انجام کارها، تحولات جدید در زندگی و هر چیز دیگری با آنها صحبت کنید.

اطمینان حاصل کنید که به پاسخ دوستتان نیز گوش می دهید. شما باید به آنها و نظرات آنها اهمیت دهید، نه اینکه فقط یک سوال مصنوعی بپرسید و به جواب آن بی توجه باشید.

رازداری

رازداری

  1. به دوستان خود این تضمین را بدهید که اسرار و افکار آنها فقط بین شما خواهد ماند. احساس اعتماد دادن به کسی یک راه عالی برای نشان دادت توجه شما به او است. اکثر مردم تنها آرزو ها، اسرار و ایده های خود را با کسی که به آن علاقه مندند و به او اعتماد دارند، به اشتراک می گذارند. پس ایجاد اعتماد نشان می دهد که شما برای دوستی ارزش قائل هستید.
خرید هدیه

خرید هدیه

  1. وقتی که آنها در اطراف شما نیستند، به آنها فکر کنید. هنگامی که برای کسی یک هدیه کوچک خریداری می کنید، یک نامه با آن نیز ارسال کنید یا با او تماس بگیرید، با این کار به آنها ثابت می کنید که برای این فرد ارزش قائل هستید و زمانی که آنها در کنار شما نیستند به آنها فکر می کنید. ارسال هدیه و کارت یک سوپرایز فوق العاده برای کسی است که به آن علاقه دارید.

یک هدیه کوچک بخرید و به او یادآوری کنید که به او فکر می کنید.

هنگام خارج شدن از شهر، نامه یا کارت پستال برای او ارسال کنید.

بعد از گذشت زمان طولانی که دوستان قدیمی خود را ندیده اید مجددا با آنها ارتباط برقرار کنید تا از آنها دور نشوید.

عمل به وعده

عمل به وعده

  1. به وعده های خود عمل کنید. با این کار به فرد نشان می دهید که برای او احترام قائل هستید. اگر قرار ملاقات دارید، در زمان مشخص شده به محل قرار برسید. اگر قول داده اید که کاری را در روز مشخص تمام کنید، کار خود را انجام دهید. اگر قول دادید که رازی را حفظ کنید آن را با هیچ کس در میان نگذارید.
برنامه ریزی کردن

برنامه ریزی کردن

  1. با دوستان خود برنامه ریزی کنید. کمی وقت بگذارید و با دوستان خود برنامه بچینید، این کار نشان می دهد که شما مایل دیدن او هستید و او نیز در برنامه های شما اولویت دارند. برنامه شام بچینید، با یکدیگر فیلم ببینید یا قبل از کار به قدم زدن بروید. برنامه چیدن و وقت گذرانی با دوستان به آنها می فهماند که شما به آنها اهمیت می دهید.
اهمیت دادن

اهمیت دادن

  1. به آنها بگویید که به آنها اهمیت می دهید. گاهی اوقات بهترین احساس در جهان، شنیدن این است که کسی به شما بگوید شما برای او مهم هستید. گفتن دوستت دارم ارزش دوستی شما را بالا می برد و ابراز دوست داشتن به عزیزانتان یک راه عالی و ساده برای نشان دادن اهمیت دادن شما به آنهاست. فقط جدی باشید و طوری رفتار کنید که احساس شما را متوجه شوند.

توجه داشته باشید برای اینکه صادقانه تر بتوانید احساس خود را بیان کنید می توانید ویژگی های مثبت رفتاری او را بگوئید و به فرد بفهمانید که چه ویژگی او را دوست دارید.

منبع : چگونه به کسی بفهمانیم که به او اهمیت می دهیم ؟ ( توجه ویژه )

فیلم

باکس دانلود
باکس تبلیغات
دسته‌بندی نشده

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز