به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
پس به یاد من باشید تا به یاد شما باشم (خداوند)

 

ساماندهی

خانه » چگونه بعد از سفر بین دنیای کاری و زندگی خود تعادل برقرار کنیم ؟

چگونه بعد از سفر بین دنیای کاری و زندگی خود تعادل برقرار کنیم ؟

 

چگونه بعد از سفر بین دنیای کاری و زندگی خود تعادل برقرار کنیم ؟

آیا بعد از تعطیلات ذهن شما آمادگی کار را ندارد؟ خب این اصلا چیز عجیبی نیست – تعطیلات همیشه شما را از دنیای کاری و چهارچوب هایش دور می کند و هنگامی که می خواهید بعد از تعطیلات وارد چهارچوب های کاری خود شوید ممکن است کمی برای شما دشوار باشد. بعد از مدتی استراحت تمرکز کردن روی کار کمی دشوار است اما با پیشنهاداتی که امروز در این مقاله مطالعه می کنید بسیار آسان خواهد شد. با ما همراه باشید.

مراحل :

کارت پستال

کارت پستال

  1. چند عکس که در تعطیلات گرفته اید را به محل کار خود ببرید. به جای جدا کردن بخش تعطیلات از زندگی کاری خود، می توانید آنها را ترکیب کنید. خاطرات سفر، زمان صرف شده با خانواده و دوستان، رویدادهای خاص و غیره، می تواند حال روحی شما را در محل کار بهتر کند. کارت پستال ها یا عکس های خود را روی دیوار و یا در یک قاب روی میز کار خود قرار دهید (طوری از عکس خود نگهداری کنید که اگر روی میز کار شما لیوان آب چپه شد عکس یادگاری شما آسیب نبیند ) هم چنین می توانید عکس های خود را در گوشی خود نگه داشته تا هر زمان که دوست داشتید آن را مرور کنید.
وقت گذرانی با دوستان

وقت گذرانی با دوستان

  1. با همکاران خود یک زمان مشخصی را برای خوردن قهوه در کافی شاپ تنظیم کنید. با این کار می توانید خارج از زمان کاری در مورد کارهایی که انجام دادید با همکارانتان صحبت کنید و خاطرات تعطیلات مورد علاقه خود را با آنها به اشتراک بگذارید. با این کار خاطرات خودتان تازه می شود و می توانید به تجربیات دوستان خود نیز گوش دهید و لذت ببرید. می توانید دیگران را تشویق کنید که در مورد تعطیلات گذشته یا برنامه های آینده خود با شما صحبت کنند.

رسیدگی به خود

  1. معمولا برای روز اول بعد از سفر بهتر است یک نهار طولانی و خوشمزه نوش جان کنید. قطعا ممکن است دلتان برای نان تازه و گرم یکی از نانوایی های محله ی خود تنگ شده باشد یا دلتان غذای خاصی را بخواهد که می توانید آن را در منزل نوش جان کنید. پیشنهاد می کنیم حتما این کار را انجام دهید تا انرژی لازم به بدن شما بازگردد. در حالی که در سفر هستید به اندازه ی کافی از محیط اطراف یا حتی موبایل خود لذت برده اید اکنون باید یک غذای خوب بخورید گوشی را کنار بگذارید و به خودتان رسیدگی کنید.
برنامه ریزی کردن

برنامه ریزی کردن

  1. برای تعطیلات بعدی خود برنامه ریزی کنید. کار همه چیز نیست، هر چند بخش بزرگی از زندگی است. کمی زمان را صرف رویا پردازی در مورد چیز هایی که برای تعطیلات بعدی دوست دارید انجام دهید, کنید. برای اینکه احساس از دست دادن اوقات خوش سفر را نداشته باشید بهترین راه رویا پردازی و برنامه ریزی برای سفر بعدی است. به تقویم نگاهی بیاندازید و همه ی تعطیلات را در نظر بگیرید و برنامه ریزی کنید.
استراحت کردن

استراحت کردن

  1. با خودتان مهربان باشید. روز اول کاری بعد از سفر کمی دشوار است. وقت آن رسیده است تا کمی به خودتان زمان بدهید تا ذهن شما خود را برای کار آماده کند. دشوار بودن روز اول کاری برای همه طبیعی است. پس سعی نکنید در روز اول کاری خود معجزه ایجاد کنید. روز دوم کاری احتمالا برای شما عادی خواهد بود !

منبع : چگونه بعد از سفر بین دنیای کاری و زندگی خود تعادل برقرار کنیم ؟

باکس دانلود
باکس تبلیغات
دسته‌بندی نشده

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز