به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
كسي كه هرگز تحت فشار نزيسته باشد، آزادي را لمس نمي كند.

 

ساماندهی

خانه » چگونه برای سفر های خود یک مجله ی سفری تهیه کنیم ؟

چگونه برای سفر های خود یک مجله ی سفری تهیه کنیم ؟

 

چگونه برای سفر های خود یک مجله ی سفری تهیه کنیم ؟

یک مجله مسافرتی به شما کمک می کند خاطرات خود را مدت ها پس از بازگشت از سفر خود از مکان های دور، افراد جدید و فرهنگ های مختلف تازه نگه دارید. هر دفتر قدیمی برای درست یک مجله مسافرتی مورد استفاده قرار می گیرد، اما یادداشت کردن زمان و تزئینات مربوط به چیدمان عکس ها و نوشتن جزئیات سفر بسیار حائز اهمیت است. درست کردن یک مجله ی مسافرتی یک کار خوب برای ذخیره کردن خاطرات سفر شما می باشد. پیشنهاد می کنم بعد از هر سفر حتما این کار را انجام دهید.

مراحل :

اندازه مجله مسافرتی

  1. اندازه مجله مسافرتی را ارزیابی کنید. تعداد صفحات این دفتر باید به اندازه کافی باشد تا بتوانید همه ی عکس های خود را در آن جای دهید. این مجله نباید خیلی کوچک باشد که نوشتن در آن کار دشواری گردد.

اگر قصد سفر به مدت طولانی دارید، احتمال اینکه بعد از بازگشت جزئیاتی را فراموش کنید زیاد خواهد شد پس این مجله را همراه با یک یا دو جفت شلواری و یک پاکت یا کیف پول با خود حمل کنید تا بتوانید هر چیزی که می خواهید را سریعا یادداشت کنید. بنابراین همیشه مجله آماده اضافه شدن اطلاعات جدید است.

قالب مجله

قالب مجله

  1. قالب مجله را مشخص کنید. قرار دادن عکس ها را در اکثر صفحات به طور مساوی کنترل کنید، اما اگر قصد دارید این مجله شامل طرح یا یادداشتی از سفرتان باشد مانند برش هایی از روزنامه محلی، مقاله های خبری، کارت پستال ها یا رسیدها، بهتر است برای هر کدام یک صفحه خالی را در نظر بگیرید.

صفحات مجله

  1. صفحات مجله را باز کنید. صفحات مجله باید محکم باشد تا از مجله جدا نشود.

اگر مجله فنری باشد، فنر ها باید به اندازه کافی بزرگ باشند تا صفحات را به راحتی چرخانده و بتوانید ورق بزنید.

جلد مجله

جلد مجله

  1. ۴٫ جلد مجله و صفحات را بررسی کنید.

چرم جذاب و محکم است و بهترین نوع جلد صفحه می باشد. هم چنین پوشش های پارچه ای به طور قابل توجهی محکم و جذاب هستند. پوشش های پلاستیکی ممکن است جذابیت کمتری داشته باشند، اما به خوبی می توانید از آنها استفاده کنید.

خرید مجله با صفحات بدون اسید کمک خواهد کرد که خاطرات سفر خود را برای مدت طولانی حفظ کنید. اگر نگران خراب شدن مجله خود در شرایط مرطوب هستید, می توانید مجلات مسافرتی مقاوم در برابر آب و یا ضد آب را نیز خریداری کنید.

مجله

  1. ۵٫ اگر صفحات مجله قسمت بندی شده است همه ی صفحات را باز کنید تا تا مطمئن شوید مجله سالم است و همه ی بخش ها به درستی باز می شود و می توانید از آن استفاده کنید.

جا قلمی

  1. ۶٫ به دنبال محلی برای قرار دادن قلم یا مداد در مجله باشید. معمولا مجلات سفر جایی برای نگهداری قلم یا مداد دارند که می توانید از آن استفاده کنید.

منبع : چگونه برای سفر های خود یک مجله ی سفری تهیه کنیم ؟

باکس دانلود
باکس تبلیغات
دسته‌بندی نشده

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز