به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
آینده را قضا و قدر می سازد و امید و تلاش تو آن را می گذراند.

 

ساماندهی

خانه » دانلود فیلم و سریال » نحوه ی ورود به برنامه ی Periscope   برای اولین بار

نحوه ی ورود به برنامه ی Periscope   برای اولین بار

 

نحوه ی ورود به برنامه ی Periscope   برای اولین بار

 

Periscope  یک برنامه ی ساده برای آیفون است که متعلق به Twitter می باشد و به شما امکان مشاهده ی ویدئو های زنده را می دهد. هم مردم می توانند ویدئو های شما را به صورت زنده مشاهده کنند, نظر بدهند و برای شما قلب بفرستند. این قلب ها شبیه به ‘like’ هستند و به این معناست که مردم از دیدن ویدئوی شما لذت برده اند. با استفاده از این برنامه شما می توانید به نقاط مختلف جهان سفر کنید بدون اینکه از خانه ی خود بیرون بروید! افراد دیگر هم چنین می توانند ویدئو های شما را مشاهده کنند و لذت ببرند.

 

مراحل :

Periscope

۱٫ Periscope  را راه اندازی کنید. آیکون این برنامه را در دستگاه آیفون خود پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید. آیکون این برنامه به رنگ آبی و قرمز می باشد.

Twitter

  1. وارد Twitter شوید. برای استفاده از Periscope, به یک حساب توییتر نیاز دارید زیرا ویدئو های شما در توییتر پخش می شوند. در صفحه ی خوش آمد گویی, روی دکمه ی “Sign in with Twitter” ضربه بزنید. سپس روی دکمه ی OK ضربه بزنید تا به Periscope اجازه دهید که به حساب توییتر شما دسترسی داشته باشد.

ایجاد حساب کاربری

۳٫ یک حساب کاربری ایجاد کنید. Periscope با حساب توییتر شما ارتباط برقرار خواهد کرد. برای شروع استفاده از Periscope روی دکمه ی « Create Account» ضربه بزنید.

۴٫ افراد را دنبال کنید. لیستی از افرادی که در توییتر دنبال می کنید نمایش داده می شود. روی آنهایی که می خواهید در Periscope دنبال کنید ضربه بزنید. کنار نام افرادی که دنبال می کنید, علامت زده می شود. از گوشه ی سمت راست روی دکمه ی Done ضربه بزنید.

۵٫ شما اکنون از Periscope استفاده می کنید! به صفحه ی اصلی Periscope منتقل خواهید شد. لیستی از افرادی که دنبال کرده اید و اخیرا ویدئوی زنده پخش کرده اند, نمایش داده خواهد شد. می توانید ویدئوی آنها را تماشا کنید و لذت ببرید.

 

منبع : نحوه ی ورود به برنامه ی Periscope   برای اولین بار

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز