به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
شب آنگاه زیباست که نور را باور داشته باشیم.

 

ساماندهی

خانه » نحوه ی نوشتن متن قدردانی داخل کارت های تشکر

نحوه ی نوشتن متن قدردانی داخل کارت های تشکر

 

نحوه ی نوشتن متن قدردانی داخل کارت های تشکر

درست کردن یک کارت تشکر به خوبی می تواند احساس شما را نسبت به طرف مقابل بیان کند. شما می توانید کارت های مختلفی درست کنید. بعد از اینکه یک کارت تشکر زیبا درست کردید باید یک متن فوق العاده برای آن پیدا کنید و درون آن بنویسید. ممکن است این مرحله کمی طول بکشد تا شما بتوانید بهترین جمله هایی که می خواهید به طرف مقابل بگویید را بنویسید اما این قسمت مهم ترین بخش کار است که می تواند احساسات دقیق شما را انتقال دهد.

نوشتن متن

مراحل :

  1. از بهترین دست خط خود استفاده کنید. سعی کنید آهسته تر بنویسید تا دست خط بهتری داشته باشید. از خودکار یا ماژیکی استفاده کنید که رنگ آن روی کارت پخش نمی شود. خودکار هایی که جوهر آنها سریع خشک می شود مورد های مناسبی هستند.

اگر کارت را با کاغذ رنگی تیره درست کرده اید زیاد نباید نگران پخش شدن رنگ جوهر باشید.

  1. ابتدا نام فردی که می خواهید از آن تشکر کنید را بنویسید. به جز ظاهر زیبای کارت پیام داخل آن و احترامی که به فرد می گذارید مهم است. حتما بررسی کنید که نام فرد را به درستی نوشته اید.

برای این کار می توانید از جملات زیر استفاده کنید :

“Dear John,”

“Kelly, thank you,”

“Hello, Mrs. Smith,”

“Greetings, Susan,”

یا اگر احساس می کنید با این جملات راحت نیستید, می توانید فقط نام فرد را بنویسید.

  1. از فرد مقابل برای کاری که انجام داده است تشکر کنید. نیازی نیست در این کار زیاده روی کنید. یک الی دو خط کافیست. برای کار های کوچکی که برای شما انجام داده است نیازی به تشکر بیش از اندازه نیست. به عنوان مثال اگر برای شما غذا درست کرده است نیازی نیست با تشکر زیادی ارزش خود را پایین بیاورید. می توانید جملاتی مانند “Thank you so much for the new set of bath towels. They look great in our cupboard and we were excited to replace our mismatched and worn-out set.” یا “Thank you so much for coming to my concert last Friday evening. It was so nice to look out and see a friendly face, and I really appreciate you taking the time to support me.” را بنویسید.
  1. آرزوی خوبی برای فرد مقابل بکنید. اگر از شما دور است می توانید روی کارت بنویسید که دوست دارید خیلی سریع او را ببینید. نیازی نیست این قسمت هم خیلی طولانی باشد. یک خط نیز کافیست.

می توانید از جمله هایی مانند “Your gift was so thoughtful. I look forward to seeing you at the next family reunion!” یا “I hope this next season is good to you and your family.” استفاده کنید.

  1. نام خود را در انتهای کارت بنویسید. اگر هدیه به شما و خانواده تان اهدا شده است همه ی افراد خانواده می توانند نام خود را زیر کارت بنویسند. می توانید از عبارت های زیر استفاده کنید :

“Warmly,”

“All the best,”

“Kind regards,”

“With appreciation,”

“Thanks again.”

  1. کارت را داخل پاکت قرار دهید و برای فرد ارسال کنید. اگر می دانید کارت به موقع به دست فرد نمی رسد باز هم بهتر است آن را ارسال کنید. دیر ارسال شدن بهتر از تشکر نکردن است. در این موقعیت می توانید جمله ی “I know this is a few weeks late, but I just wanted to send my appreciation.” را در کارت بنویسید.

منبع : نحوه ی نوشتن متن قدردانی داخل کارت های تشکر

باکس دانلود
باکس تبلیغات
دسته‌بندی نشده

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز