به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
بهتر است روی پای خود بمیری تا روی زانو‌هایت زندگی کنی.

 

ساماندهی

خانه » دانلود فیلم و سریال » نحوه ی نصب مودم

نحوه ی نصب مودم

نحوه ی نصب مودم

دو مرحله :

آماده سازی برای نصب

نصب کردن

 

 

ترفند ها به شما آموزش می دهد که چگونه برای محل کار یا خانه ی خود, مودم اینترنت نصب کنید. اگر می خواهید Wi-Fi داشته باشید، باید یک روتر خریداری کنید و مودم را به روتر وصل کنید.

 

مرحله ی اول : آماده سازی برای نصب

مودم

  1. اطمینان حاصل کنید که مودم با اشتراک اینترنت شما سازگاری داشته باشد. اگر چه خیلی کم اتفاق می افتد اما بعضی از مودم ها هنگام اتصال به یک شرکت اینترنتی خاص (مثلا Comcast) با مشکل مواجه می شوند. اگر امکان دارد قبل از خرید با دوبار کلیک کردن روی جزئیات مودم , سازگاری اش را با اشتراک اینترنت فعلی خود بررسی کنید. اگر متوجه شدید که با هم سازگاری ندارند, مودم دیگری انتخاب کنید و یا اینکه اشتراک اینترنت خود را تغییر دهید.

پریز برق

  1. پریزمورد نظر برای اتصال مودم درون اتاق خود را پیدا کنید. این پریز فلزی است و سوراخ کوچکی وسط آن وجود دارد. معمولا این پریزها در اتاق های پذیرایی و اتاق خواب, روی دیوار و نزدیک سطح زمین قرار دارند.

در برخی موارد, ممکن است سیمی به این پریز ها متصل باشد.

 

  1. برای نصب مودم، یک مکان را انتخاب کنید. مودم باید در جایی نسبتا بالا قرار بگیرد ( مانند بالای کتابخانه و …) هم چنین باید به پریز به قدری نزدیک باشد تا بتوانید بدون کشیدن یا خم شدن کابل, اتصال داشته باشید.

هم چنین در نزدیک کابل نیاز به پریز برق دارید.

کابل های مودم

  1. اطمینان حاصل کنید که همه پریز های لازم اطراف مودم شما وجود داشته باشد. به طور کلی یک مودم برای اتصال به یک کابل هم محور احتیاج دارد. هر دوی این کابل ها باید به مودم شما متصل شوند.

اگر می خواهید مودم را به روتر متصل کنید نیز به یک کابل اترنت نیاز خواهید داشت.

اگر کابل هم محور مودم شما کوتاه است, کابل دیگری بخرید تا بتوانید مودم را به راحتی در جای مناسب قرار دهید.

 

  1. دستورالعمل های مودم خود را مطالعه کنید. هر مودم منحصر به فرد است و ممکن است شما برای نصب مودم خود لازم باشد کار های دیگری نیز انجام دهید که در این مقاله ذکر نشده باشد. مطالعه ی طریقه ی نصب مودم به شما کمک می کند تا از مرحله به مرحله ی نصب مودم خود آگاه باشید.

 

 

مرحله ی دوم : نصب کردن

کابل متصل به پریز

  1. یک طرف کابل هم محور را به پریز متصل کنید. هر طرف کابل هم محور به سوزن شبیه است. بخش سوزن مانند کابل وارد پریز می شود. کابل هم محور را به درستی به پریز متصل کنید و اطمینان حاصل کنید که کابل کاملا محکم است.

کابل متصل به مودم

  1. طرف دیگر کابل هم محور را به ورودی مودم خود متصل کنید. در پشت مودم, ورودی را مشاهده خواهید کرد. کابل هم محور را به ورودی مودم متصل کنید و اطمینان حاصل کنید که کابل به قدر کافی محکم متصل شده باشد.

 

  1. کابل برق مودم را به یک منبع تغذیه برق وصل کنید. این مهم است که قبل از متصل کردن کابل به مودم , آن را به برق متصل کنید زیرا این کار از آسیب دیدن مودم شما جلوگیری می کند.

اتصال کابل برق به مودم

  1. طرف دیگر کابل برق را به مودم متصل کنید. ورودی برق مودم معمولا در پشت آن قرار دارد اما اگر نتوانستید ورودی آن را پیدا کنید به سراغ دفترچه ی راهنما بروید.

 

  1. مودم را در محل مورد نظر خود قرار دهید. در حالیکه کابل ها به مودم متصل هستند, آن را در محل مورد نظر قرار دهید. توجه داشته باشید که نباید هیچگونه کشیدگی در کابل ها به وجود بیاید.

روتر

  1. مودم را به روتر متصل کنید. اگر روتر Wi-Fi دارید و می خواهید آن را به مودم جدید خود متصل کنید از کابل اترنت استفاده کنید و یک طرف کابل مربع مانند را به مودم و طرف دیگر آن را به “INTERNET” یا ورودی مربع مانند در روتر متصل کنید. زمانیکه روتر به برق متصل شود, چراغ آن روشن می شود.

قبل از اینکه سعی کنید به اینترنت متصل شوید چند دقیقه به مودم و روتر فرصت دهید تا راه اندازی شوند. اگر از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنید, می توانید به صورت مستقیم از طریق کابل اترنت به مودم متصل شوید.

 

 

منبع : نحوه ی نصب مودم

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز