به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
هنر ما را به گونه اي رويايي از درد هستي رها مي سازد.

 

ساماندهی

خانه » نحوه ی دانلود قلم مو های فتوشاپ

نحوه ی دانلود قلم مو های فتوشاپ

 

نحوه ی دانلوددانلود فتوشاپ

نرم افزار Adobe Photoshop, یک ویرایشگر تصاویر گرافیکی است که برای سیستم عامل های ویندوز و OSX طراحی شده است.
این نرم افزار می تواند تصاویر گرافیکی را در چندین لایه ویرایش و ایجاد کند و از ماسک ها، ترکیب بندی آلفا و چندین مدل رنگ مانند RGB، CMYK، Lab Color Space، Spot Color و Duotone پشتیبانی می کند. نرم افزار فتوشاپ از فرمت های گرافیکی گسترده ای پشتیبانی می کند، اما فرمت های PSD و PSB مخصوص به خود را نیز دارد که از تمام ویژگی های اشاره شده پشتیبانی می کنند. در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه قلم مو های جدید را برای فتوشاپ دانلود کنید. با ما همراه باشید.

مراحل :

جستجو قلم

جستجو قلم

  1. قلم موهای جدید را بصورت آنلاین جستجو کنید تا قلم موی مناسب خود را پیدا کنید. اگر مطمئن نیستید که چه می خواهید ، به سادگی “Photoshop Brush Packs” را با مرورگر اینترنت سیستم جستجو کنید. صدها گزینه در این قسمت وجود دارد که می توانید از آنها برای سایه زنی یا ترسیم استفاده کنید. اکنون یک مجموعه اصلی قلم مو را جستجو کنید و موردی که دوست دارید را پیدا کنید. چند سایت خوب و قابل اعتماد به شما معرفی می کنیم :

DeviantArt

Creative Market

Design Cuts

دانلود کردن

دانلود کردن

  1. فایل .ZIP را در کامپیوتر خود دانلود کنید. شما می توانید اکثر فایل های قلمو را به صورت .ZIP دریافت کنید. هنگامی که گزینه ی مد نظر خود را پیدا کردید آن را در کامپیوتر خود دانلود کنید. شما می توانید این فایل را از حالت فشرده خارج کنید سپس ان را باز کنید.

اگر نگران این هستید که بعد از دانلود نتوانید فایل را پیدا کنید, می توانید بعد از دانلود آن را روی صفحه ی دسکتاپ بکشید. با این کار بعدا راحت تر می توانید فایل را پیدا کنید.

باز کردن فایل

باز کردن فایل

  1. فایل .ZIP را باز کنید. برای باز کردن این فایل به ZIP Extractor احتیاج دارید. روی فایل .ZIP دوبار کلیک کنید تا باز شود. اگر نمی توانید آن را پیدا کنید ، پوشه “Downloads” را بررسی کنید.

اگر مطمئن نیستید که می توانید فایل ZIP را باز کنید، روی آن راست کلیک کرده و “Extract” یا “Open With” را انتخاب کنید. سپس یکی از برنامه های ZIP Archive یا WinRAR را انتخاب کنید.

فایل .abr

فایل .abr

  1. اطمینان حاصل کنید که فایل “.abr” در پوشه قرار داشته باشد. هنگامی که این پوشه را باز می کنید چندین فایل را مشاهده خواهید کرد. تنها موردی که برای شما مهم است فایل .abr می باشد. اگر فایل .abr را مشاهده نمی کنید, کل پوشه را پاک کنید سپس قلم موی جدید خود را مشاهده کنید.

منبع : نحوه ی دانلود قلم مو های فتوشاپ

باکس دانلود
باکس تبلیغات
دسته‌بندی نشده

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز