به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
امام علي(ع):هر كه نگاه خود را از حرام باز دارد دلش آرام خواهد شد.

 

ساماندهی

خانه » دانلود فیلم و سریال » نحوه ی حذف برنامه ی Samsung Pay

نحوه ی حذف برنامه ی Samsung Pay

 

نحوه ی حذف برنامه ی Samsung Pay

Samsung Pay یک برنامه است که روی بسیاری از دستگاه های سامسونگ از پیش نصب شده است. برای حذف برنامه هایی که از پیش روی دستگاه نصب شده اند لازم است ابتدا دستگاه را روت کنید. اگر دستگاه شما روت شده است, شما می توانید از برنامه ی Titanium Backup برای حذف برنامه های دستگاه استفاده کنید. اگر دوست ندارید دستگاه خود را روت کنید می توانید برنامه ی Samsung Pay را غیر فعال کنید. با این کار عملکرد برنامه متوقف می شود اما برنامه هم چنان در دستگاه شما وجود دارد.

 

مراحل :

برنامه Root Checker

  1. اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما روت شده است. با روت کردن دستگاه به فایل های سیستم دسترسی پیدا می کنید. با این کار امکان حذف برنامه های از پیش نصب شده ی دستگاه را خواهید داشت.

شما می توانید از برنامه Root Checker استفاده کنید تا مطمئن شوید که دستگاه شما به درستی روت شده است.

نصب برنامه

  1. “Titanium Backup” را از Play Store دانلود و اجرا کنید. Titanium Backup از دسترسی روت دستگاه استفاده می کند و از فایل های سیستم پشتیبان گیری می کند و می تواند آنها را تغییر دهد. این برنامه معمولا مورد استفاده کسانی قرار می گیرد که دستگاه خود را روت کرده اند و می خواهند برنامه هایی را حذف کنند که به راحتی حذف نمی شوند.

بعد از اینکه این برنامه را در Play Store پیدا کردید, روی گزینه ی “Install” ضربه بزنید و زمانیکه نصب برنامه کامل شد روی گزینه ی “Open” ضربه بزنید.

دانلود53 size-full” src=”https://tarfandha.org/wp-content/uploads/2018/07/samsung-pay.jpg” alt=”” width=”722″ height=”501″ /> samsung pay

  1. در لیست برنامه ها روی “Samsung Pay” ضربه بزنید. پنجره ای مربوط به برنامه نمایش داده می شود.

حذف نصب برنامه

  1. روی “Uninstall” ضربه بزنید. Titanium Backup برنامه را به صورت کامل از دستگاه شما حذف خواهد کرد. اگر بعدا بخواهید مجددا از این برنامه استفاده کنید, می توانید آن را از Play Store دانلود کنید.

همچنین می توانید برنامه را “Freeze” کنید. با این کار برنامه در دستگاه شما باقی می ماند اما عملکرد آن متوقف می شود. این کار در زمانی که خیلی مطمئن نیستید می خواهید برنامه را حذف کنید یا خیر, مورد استفاده قرار می گیرد.

 

منبع : نحوه ی حذف برنامه ی Samsung Pay

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز