به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست.(کوروش کبیر)

 

ساماندهی

خانه » دانلود فیلم و سریال » نحوه ی حذف برنامه ها در BlueStacks با استفاده از تنظیمات پیشرفته ی برنامه

نحوه ی حذف برنامه ها در BlueStacks با استفاده از تنظیمات پیشرفته ی برنامه

 

نحوه ی حذف برنامه ها در BlueStacks با استفاده از تنظیمات پیشرفته ی برنامه

 

آیا می خواهید از شر برخی برنامه هایی که در BlueStacks نصب کرده اید, خلاص شوید؟ می توانید این کار را به دو روش انجام دهید : از طریق تنظیمات BlueStacks و Advanced Settings برنامه؛ و هر دوی این روش ها نیز به سادگی انجام می شود. در این مقاله قصد داریم مراحل حذف برنامه ها در BlueStacks را به شما آموزش دهیم.

 

مراحل :

تنظیمات BlueStacks

۱٫ BlueStacks را راه اندازی کنید. برای این کار روی آیکون برنامه کلیک کنید. سپس تنظیمات BlueStacks را باز کنید. App Drawer را باز کنید و گزینه ی BlueStacks Settings را انتخاب کنید.

Advanced Settings

  1. از منو گزینه ی Advanced Settings را انتخاب کنید. برای باز کردن تنظیمات Android از پایین منو روی Advanced Settings کلیک کنید.

APPS

۳٫ از منوی Advanced Settings گزینه ی Apps را انتخاب کنید. این گزینه زیر بخش ‘Device’ قرار دارد.

۴٫ از دسته ی ‘Downloaded’ برنامه ای را که می خواهید حذف کنید را انتخاب کنید. هنگامی که از منو گزینه ی ‘Apps’ را انتخاب کنید, پنجره ای باز می شود که در آن می توانید دسته بندی های مختلف برنامه را مشاهده کنید. این دسته بندی ها downloaded, running و apps in SD card می باشند. دسته ی ‘Downloaded’ را انتخاب کنید و برنامه ای را که می خواهید حذف کنید را مشخص کنید.

۵٫ برای شروع فرایند گزینه ی Uninstall را انتخاب کنید. گزینه ی Uninstall در گوشه ی سمت راست صفحه و زیر نام برنامه قرار دارد.

حذف برنام

۶٫ تصمیم خود را تایید کنید. هنگامی که گزینه ی ‘Uninstall’ را انتخاب کردید, دیالوگ باکسی نمایش داده می شود و از شما پرسیده می شود : “Do you want to uninstall this app?”. برای تایید حذف برنامه روی OK کلیک کنید.

 

منبع : نحوه ی حذف برنامه ها در BlueStacks با استفاده از تنظیمات پیشرفته ی برنامه

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز