به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست.(کوروش کبیر)

 

ساماندهی

خانه » دانلود فیلم و سریال » نحوه ی جلوگیری از دریافت اسپم ها در ایمیل

نحوه ی جلوگیری از دریافت اسپم ها در ایمیل

نحوه ی جلوگیری از دریافت اسپم ها در ایمیل

 

برخی افراد گزارش کرده اند که ایمیل آنها ۸۰ درصد اسپم دریافت می کند. بدین ترتیب صندوق پستی ایمیل شما پر از تبلیغات اضافه می شود. اکنون می توانید با انجام کارهای زیر از دریافت اسپم ها جلوگیری کنید.

 

مراحل

 

  1. قبل از اینکه ایمیلتان را با دیگران به اشتراک بگذارید, اطمینان حاصل کنید که اطلاعات ایمیل شما کاملا خصوصی نگهداری خواهد شد. زمانی که در گروه با دوستانتان صحبت می کنید, ممکن است آدرس ایمیلتان از شما خواسته شود؛ اما آدرس ایمیل اطلاعات شخصی شما به شمار می آید. اگر به این مسئله فکر کنید, دو راه برای جلوگیری از این اتفاق وجود دارد. می توانید آدرس ایمیل خود را اشتباه بدهید یا یک ” _ ” به آن اضافه کنید. در غیر این صورت کافیست به آنها ” نه ” بگویید.

 

  1. ایمیل خود را بررسی کنید. پیامی به وب مستر ارسال کنید تا آدرس ایمیل شما حذف شود. با این کار ایمیل شما حذف خواهد شد و می توانید ایمیل جدیدی برای خود بسازید.

inbox email

  1. اگر در صندوق پستی خود پیامی دارید که نوشته شده است “This is Dirty Spam, please Open”.آن را باز نکنید! این پیام مشکوک است! بهترین کار این است که این پیام را باز نکنید. سعی کنید به هیچ وجه پیام های مشکوک را باز نکنید.

پیام های Unsubscribe

  1. پیام های تحت عنوان “Unsubscribe” را باز نکنید و هرگز به آن پیام ها پاسخ ندهید زیرا ممکن است بعد از آن اسپم های زیادی دریافت کنید.

اگر پیامی مشاهده کردید که روی آن نوشته شده است: “This is Good Spam”؛ آن را باز نکنید زیرا ممکن است اطلاعات شخصی شما به سرقت برود. هرگز چنین پیام هایی را باز نکنید.

spam

  1. آدرس ایمیل خود را به روز کنید و برای جلوگیری از دریافت اسپم ها, یک نرم افزار ضد اسپم نصب کنید. بدین ترتیب صندوق پستی شما خالی از اسپم خواهد بود اما پیام های اسپمی که دریافت می کنید به بخش اسپم ها منتقل می شوند. Spam Filter را فعال کنید.

 

  1. در صورت ثبت نام آنلاین، اطمینان حاصل کنید که گزینه ی third party contacting you علامت زده نشده باشد, در غیر این صورت پیام های تبلیغاتی و اسپم دریافت خواهید کرد.

 

 

منبع : نحوه ی جلوگیری از دریافت اسپم ها در ایمیل

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز