به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
قدر زمان حال را بدانید که گذشته هرگز برنمی گردد و آینده شاید نیاید.(گالیله)

 

ساماندهی

خانه » دانلود فیلم و سریال » نحوه ی به روز رسانی Joomla

نحوه ی به روز رسانی Joomla

 

نحوه ی به روز رسانی Joomla

 

جوملا یک سیستم مدیریت محتوای متن باز است که در چهارچوب یک نرم افزار تحت وب به صورت مستقل کار می کند و به زبان پی اچ پی نوشته شده است. این سیستم برای افرادی طراحی شده است که خیلی در طراحی وب سایت حرفه ای نیستند اما می خواهند وب سایتشان ظاهر خوبی داشته باشد. با به روز رسانی به موقع این سیستم می توانید از ویژگی های جدید آن کاملا بهره ببرید. در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه جوملا را به روز رسانی کنید.

 

مراحل :

گزینه دانلود

  1. نسخه ی فعلی جوملا خود را بررسی کنید. نسخه ی جوملا در گوشه ی سمت راست منوی administration جوملا قرار دارد.
  2. هر نسخه ی به روز رسانی که بعد از نسخه ی شما ارائه شده است را دانلود کنید. شما دانلودچ های به روز رسانی را در وب سایت JoomlaCode.org پیدا کنید. فایل ها به صورت zip می باشند.

    خارج سازی فایل

  3. فایل ها را در کامپیوتر خود از حالت فشرده خارج کنید. برای این کار به یک نرم افزار unzipping مناسب با کامپیوتر خود یا یک ابزار unzipping آنلاین احتیاج دارید. ویندوز XP و نسخه های بعد از آن, هم چنین اکثر نسخه های Mac OS X برای unzip کردن فایل ها یک ابزار پیش فرض دارند.

گزینه package file

  1. با استفاده از پروتکل انتقال فایل (FTP) فایل ها را در سرور وب خود آپلود کنید. فایل های جدید به صورت خودکار روی فایل های قدیمی باز نویسی می شوند.

 

منبع : نحوه ی به روز رسانی Joomla

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز