به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
کسی را که به تو شنا یاد داد، غرق مکن.

 

ساماندهی

خانه » نحوه ی بازگرداندن به تنظیمات کارخانه دستگاه  Nookزمانی که خاموش است

نحوه ی بازگرداندن به تنظیمات کارخانه دستگاه  Nookزمانی که خاموش است

 

نحوه ی بازنشانی کارخانه دستگاه  Nookزمانی که خاموش است

Nook نام تجاری کتاب خوان الکتریکی است که در سه ماهه چهارم سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شده است. چیزی که Nook را نسبت به کتاب خوان های الکتریکی دیگر متمایز می کند, ساده بودن و رابط کاربری دوستانه ی آن می باشد. بنابراین اگر از Nook استفاده می کنید هیچ مشکلی نخواهید داشت. به کمک این دستگاه شما می توانید همه ی کتاب هایی را ک دوست دارید با کمترین حجم در اختیار داشته باشید. با این حال ما قصد داریم نحوه ی استفاده از این دستگاه را به صورت کامل برای شما توضیح دهیم. در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه دستگاه را مجددا راه اندازی کنید.

مراحل :

Nook

  1. دستگاه Nook خود را خاموش کنید. برای انجام این کار باید اطمینان حاصل کنید که دستگاه کاملا خاموش شده باشد. بعد از انجام بازنشانی دستگاه طوری روشن می شود که گویی بازنشانی کارخانه شده است.

 

  1. دکمه های Power و Home را نگه دارید. باید این دکمه ها را همزمان با هم نگه دارید. با این کار دستگاه آماده ی به روز رسانی کارخانه می شود.

 

  1. صبر کنید تا لوگوی Nook را مشاهده کنید. دکمه های Power و Home را نگه دارید تا لوگوی Nook نمایش داده شود. بعد از اینکه این لوگو را مشاهده کردید می توانید دکمه ها را رها کنید. با این کار پیام بازنشانی کارخانه نمایش داده می شود.

 

  1. اطمینان حاصل کنید که پیام بازنشانی کارخانه نمایش داده شده باشد. در این مرحله شما می توانید پروسه ی بازنشانی کارخانه را کامل کنید.

با انجام بازنشانی کارخانه ی دستگاه همه ی اطلاعات شخصی شما پاک می شود. برای بازنشانی کردن باید کاملا مطمئن باشید زیرا راهی برای بازگرداندن اطلاعات شخصی شما وجود ندارد.

برای به اتمام رساندن پروسه ی بازنشانی کارخانه دکمه ی home را فشار دهید.

اگر می خواهید خارج شوید دکمه ی power را فشار دهید.

منبع : نحوه ی بازگرداندن به تنظیمات کارخانه دستگاه  Nookزمانی که خاموش است

باکس دانلود
باکس تبلیغات
دسته‌بندی نشده

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز