به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
کامیابی تنها در این است که بتوانی زندگی را به شیوه خودسپری کنی.

 

ساماندهی

خانه » دانلود فیلم و سریال » نحوه ی ایجاد یک یادداشت مهم در دسکتاپ مکینتاش

نحوه ی ایجاد یک یادداشت مهم در دسکتاپ مکینتاش

 

نحوه ی ایجاد یک یادداشت مهم در دسکتاپ مکینتاش

 

ایجاد یادداشت معمولا ویژگی قابل توجهی است که در سیستم مکینتاش نادیده گرفته می شود. شما می توانید از این ویژگی برای یاد آوری موضوع مهم یا ذخیره ی یک نوشته ی مهم برای ارجاع دادن سریع استفاده کنید. اگر اغلب از ویژگی های داشبورد استفاده می کنید, می توانید از ویجت های یادداشت مهم هر زمان که داشبورد را باز می کنید, استفاده کنید. سیستم های مک هم چنین یک نسخه دسکتاپ برای یادداشت های مهم دارند, که قدرتمند تر عمل می کند.

 

مراحل :

دکمه های میانبر

  1. برای ایجاد یادداشت از متن مشخص دکمه های ⌘ Command+⇧ Shift+Y را فشار دهید. یکی از قابل توجه ترین ویژگی های برنامه ی Stickies desktop, ایجاد یادداشت از متن مشخص شده می باشد. این روش برای ایجاد یادداشت از یک وب سایت, ایمیل, یا تقویم مورد استفاده قرار می گیرد. شما هم چنین می توانید عکس و لینک را کپی کنید و آن ها را به یادداشت خود اضافه کنید.

اگر این کار جواب نداد, روی منوی Apple کلیک کنید و System Preferences را انتخاب کنید. بخش Keyboard را باز کنید و روی زبانه Shortcuts  کلیک کنید. دسته Services را انتخاب کنید و سپس “Make New Sticky Note.” را پیدا کنید و آن را علامت بزنید تا فعال شود.

توجه داشته باشید که یادداشت های desktop sticky با Dashboard sticky متفاوت است.

برنامه Stickies

  1. با باز کردن برنامه Stickies یک یادداشت ایجاد کنید. لازم نیست از میانبر صفحه کلید برای ایجاد یادداشت استفاده کنید. با باز کردن برنامه Stickies از پوشه ی Applications می توانید یادداشت جدید ایجاد کنید و آن را به دلخواه تنظیم کنید.
  2. برای اینکه یادداشت شما جلوی همه ی پنجره ها قرار بگیرد, دکمه های ⌘ Command+⌥ Option+F را فشار دهید. شما هم چنین می توانید این کار را از منوی Note انجام دهید.
  1. برای اینکه یادداشت کم رنگ شود و بتوانید مطالب زیر آن را مشاهده کنید, دکمه های ⌘ Command+⌥ Option+T را فشار دهید. شما هم چنین می توانید این کار را از منوی Note انجام دهید.

 

  1. با کشیدن متن به اطراف سایز آن را تغییر دهید. شما می توانید یادداشت صفحه را به هر اندازه ای که دوست دارید, تغییر دهید.

اضافه کردن فیلم

  1. شما می توانید فیلم و رسانه های دیگر را به یادداشت خود اضافه کنید. یادداشت لزوما نباید فقط متن باشد. شما می توانید فایل های رسانه ای را درون یادداشت بکشید. با این کار در یادداشت خود رسانه قرار داده اید. شما هم چنین می توانید فایل های PDF را به یادداشت های خود اضافه کنید.

منبع : نحوه ی ایجاد یک یادداشت مهم در دسکتاپ مکینتاش

فیلم

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز