به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
گنج هائی که در قلب هستند ، قابل سرقت نیستند.

 

ساماندهی

خانه » دانلود فیلم و سریال » نحوه ی اشتراک گذاری فایل از طریق وب سایت Memopal

نحوه ی اشتراک گذاری فایل از طریق وب سایت Memopal

 

نحوه ی اشتراک گذاری فایل از طریق وب سایت Memopal

 

درست مثل سایر سرویس های ابری و ذخیره سازی، شما می توانید فایل های خود را در Memopal به اشتراک بگذارید. شما می توانید به صورت مستقیم از وب سایت Memopal و یا از طریق یک برنامه ی دیگر در کامپیوتر خود اشتراک گذاری را انجام دهید. اشتراک گذاری می تواند به صورت انتشار یک لینک به افراد مورد نظر شما صورت گیرد و هر کسی که بتواند به لینک شما دسترسی پیدا کند به فایل شما نیز می تواند دسترسی پیدا کند.

 

مراحل :

۱٫ وارد Memopal شوید. به صفحه ی اصلی Memopal بروید و از گوشه ی سمت راست صفحه روی لینک “Access your files” کلیک کنید. به صفحه ی ورود به سیستم منتقل خواهید شد. آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید, سپس روی دکمه ی “Sign In ” کلیک کنید.

گزینه files

  1. به فایل های خود در Memopal دسترسی پیدا کنید. برای این کار از منوی سمت چپ روی گزینه ی “Files ” کلیک کنید.

انتخاب دستگاه

۳٫ یک دستگاه را انتخاب کنید. لیستی از دستگاه هایی که به حساب Memopal شما متصل هستند, نمایش داده خواهد شد. روی دستگاهی کلیک کنید که حاوی فایلی است که می خواهید به اشتراک بگذارید.

اگر یک فایل در چندین دستگاه وجود دارد, اهمیتی ندارد که شما کدام دستگاه را انتخاب می کنید. فایلی که در اینجا انتخاب می کنید در واقع همان فایلی است که به اشتراک گذاشته خواهد شد.

انتخاب فایل

  1. فایلی که می خواهید به اشتراک بگذارید را پیدا کنید. در دستگاه انتخاب شده روی پوشه ها کلیک کنید تا به فایل مورد نظر برسید.
  2. فایل را انتخاب کنید. گزینه ی کنار فایل را علامت بزنید تا فایل انتخاب شود. شما می توانید در یک لحظه تنها یک فایل را به اشتراک بگذارید زیرا لینک برای یک فایل ایجاد می شود.

اشتراک گذاری فایل

  1. فایل را به اشتراک بگذارید. از نوار ابزار روی آیکون سه نقطه کلیک کنید. با این کار پنجره ای باز می شود و در آن می توانید لینک اشتراک گذاری یا URL فایل انتخاب شده را پیدا کنید.

برای کپی کردن لینک روی گزینه ی “Copy Link ” کلیک کنید. اکنون شما می توانید این لینک را در ایمیل, فیس بوک یا توییتر خود به اشتراک بگذارید. اکنون هر کسی که بتواند به لینک شما دسترسی پیدا کند به فایل شما نیز می تواند دسترسی پیدا کند.

برای دانلود فایل, لینک را در نوار آدرس وارد کنید. صفحه ی مربوط به فایل بارگذاری خواهد شد. هنگامی که این صفحه به صورت کامل بارگذاری شد, برای دانلود فایل روی دکمه ی Download کلیک کنید.

 

منبع : نحوه ی اشتراک گذاری فایل از طریق وب سایت Memopal

دانلود

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز