به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
هر اقدام بزرگ ابتدا محال به نظر می رسد.

 

ساماندهی

خانه » نحوه ی استفاده از ویژگی Sharp در فتوشاپ

نحوه ی استفاده از ویژگی Sharp در فتوشاپ

 

نحوه ی استفاده از ویژگی Sharp  در فتوشاپ

 

نرم افزار Adobe Photoshop, یک ویرایشگر تصاویر گرافیکی است که برای سیستم عامل های ویندوز و OSX طراحی شده است.
این نرم افزار می تواند تصاویر گرافیکی را در چندین لایه ویرایش و ایجاد کند و از ماسک ها، ترکیب بندی آلفا و چندین مدل رنگ مانند RGB، CMYK، Lab Color Space، Spot Color و Duotone پشتیبانی می کند. نرم افزار فتوشاپ از فرمت های گرافیکی گسترده ای پشتیبانی می کند، اما فرمت های PSD و PSB مخصوص به خود را نیز دارد که از تمام ویژگی های اشاره شده پشتیبانی می کنند. در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه عکس را در فتوشاپ برای چاپ آماده کنید.

مراحل :

ویژگی Sharp

ویژگی Sharp

  1. از ویژگی Sharp در عکس خود استفاده کنید. به قسمت Filter > Sharpen > Unsharp Mask بروید. در پنجره ای که مشاهده می کنید, “Threshold” را روی ۰, “Radius” را بین یک و دو و مقدار sharpening را روی ۷۵ درصد قرار دهید. همانطور که به تصویر نگاه می کنید, مقدار sharpening را با حرکت دادن فلش به سمت چپ و راست مشخص کنید.
گزینه Save

گزینه Save

  1. بعد از اعمال تغییرات لازم, بهتر است عکس را با فرمت .PNG یا .JPEG در پوشه ای با نام “art” ذخیره کنید. بعد از کلیک کردن روی گزینه های File > Save As به پوشه ی Art بروید. به دنبال منوی کشویی فرمت فایل باشید و آن را به .PNG یا .JPEG تغییر دهید. عکس خود را با نام اصلی و یک پسوند ذخیره کنید تا به راحتی بتوانید تشخیص دهید که چه عکسی است. به عنوان مثال عکس شما DSC_001.JPG or DSC_001.CRW (Canon RAW) یا DSC_001.NEF (Nikon RAW) نام دارد و بعد از ویرایش نام آن به شکل DSC_001_PrintEdit.JPG یا DSC_001_PrintEdit.PNG ذخیره می شود. اگر همان پوشه ای را انتخاب کردید که فایل قبلی نیز در آن وجود داشت اطمینان حاصل کنید که فایل جدید روی فایل اصلی ذخیره نشود. اکنون می توانید دکمه ی “Save.” را فشار دهید.

منبع : نحوه ی استفاده از ویژگی Sharp در فتوشاپ

باکس دانلود
باکس تبلیغات
دسته‌بندی نشده

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز