به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
امام علي(ع):هر كه نگاه خود را از حرام باز دارد دلش آرام خواهد شد.

 

ساماندهی

خانه » دانلود فیلم و سریال » نحوه ی استفاده از ویژگی Print Screen در سیستم عامل Mac

نحوه ی استفاده از ویژگی Print Screen در سیستم عامل Mac

 

نحوه ی استفاده از ویژگی Print Screen در سیستم عامل Mac

 

از طریق ویژگی Print Screen در سیستم مکینتاش شما می توانید از صفحه ای که در آن قرار دارید, عکس بگیرید. اگر می خواهید بدانید که چگونه می توانید از این ویژگی استفاده کنید, می توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

 

مراحل :

عکس گرفتن از صفحه

  1. از صفحه ای که در آن هستید عکس بگیرید. صفحه ای را که می خواهید از آن عکس بگیرید پیدا کنید سپس دکمه ی Command + Shift +3 را فشار دهید. با این کار از صفحه عکس گرفته می شود و ممکن است صدای عکس گرفتن از صفحه را بشنوید.

کلیدهای میانبر

  1. از یک قسمت مشخص از صفحه عکس بگیرید. برای این کار دکمه ی Command + Shift + 4 را فشار دهید. با این کار نشانگر موس به ابزاری تبدیل می شود که با آن بتوانید بخش مشخصی از صفحه را انتخاب کنید. نشانگر موس تقریبا به شکل + تغییر می یابد. هنگامی که نشانگر موس تغییر کرد می توانید دکمه های دیگر را رها کنید.

سپس کلیک کنید و موس را نگه دارید, موس را بکشید و مستطیل دلخواه صفحه را انتخاب کنید سپس موس را رها کنید تا از صفحه عکس گرفته شود.

عکس از پنجره

  1. از یک پنجره عکس بگیرید. این گزینه در شرایطی که نمی خواهید پنجره های دیگر در عکس شما باشند مناسب است. دکمه های Command + Shift + 4 + space را فشار دهید و صبر کنید تا ابزار تصویر برداری از صفحه نمایش داده شود.

سپس, موس را اطراف صفحه بکشید و قسمتی از صفحه را که می خواهید انتخاب کنید.

تصویر

  1. تصویری که از صفحه گرفته شده است را باز کنید. کافیست روی فایل مورد نظر دوبار کلیک کنید. اگر می خواهید تصاویر را به جای کلیپ بورد به عنوان یک فایل دائمی ذخیره کنید, کافیست دفعه ی دیگر که عکس می گیرید دکمه ی Control

را در کنار دکمه های دیگر فشار دهید.

  1. تصویر(اختیاری) را چاپ کنید. اگر می خواهید تصویر را چاپ کنید, کافیست روی گزینه ی “File ” و سپس گزینه ی “Print ” و مجددا “Print” کلیک کنید.

منبع  :نحوه ی استفاده از ویژگی Print Screen در سیستم عامل Mac

باکس دانلود
باکس تبلیغات

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز