به ام بی فیلم خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
آدمیانی مانند گل های لاله ، زندگی کوتاه در هستی و نقشی ماندگار در اندیشه ما دارند .

 

ساماندهی

خانه » نحوه ي لغو اشتراك Zazzle Black در اندروید

نحوه ي لغو اشتراك Zazzle Black در اندروید

 

نحوه ي لغو اشتراك Zazzle Black در اندروید

 

 

ترفند ها به شما آموزش می دهد که چگونه حساب Zazzle Black خود را در اندروید کنسل کنید. شما می توانید اشتراک خود را در Zazzle Black از طریق خاموش کردن گزینه ی automatic renewal در صفحه ی My Account وب سایت رسمی Zazzle کنسل کنید. در حال حاضر نمی توانید در حساب خود از طریق برنامه ی Zazzle تغییراتی ایجاد کنید. برای این کار باید از مرورگر اینترنت موبایل خود استفاده کنید.

 

 

 

مراحل :

مرورگر کروم

مرورگر کروم

  1. مرورگر اینترنت را باز کنید. برای این کار می توانید از هر مرورگر دلخواه خود در اندروید استفاده کنید. می توانید از مرورگر پیش فرض Google Chrome, Firefox یا هر مرورگر دیگری که در دستگاه شما نصب است, استفاده کنید.

وب سایت Zazzle Black

  1. به آدرس https://www.zazzle.com/my/account/zazzleblack بروید. URL را در نوار آدرس بالای مرورگر تایپ کنید. با این کار به صفحه ی رسمی وب سایت Zazzle Black میروید.
حساب Zazzle

حساب Zazzle

  1. به حساب Zazzle خود وارد شوید. اگر در مرورگر وب موبایل خود وارد Zazzle نشده اید، از شما خواسته می شود که وارد Zazzle شوید. برای این کار با آدرس ایمیل و رمز عبور مرتبط به حساب Zazzle خود وارد شوید.

اگر برای ورود به حساب کاربری خود از فیس بوک یا Google Account استفاده کردید، می توانید روی «Sign In with Facebook» یا «Sign In with Google» از بالای صفحه کلیک کنید.

گزینه Do Not Renew

  1. به پایین صفحه بروید و روی « Do Not Renew» ضربه بزنید. با این کار گزینه ی Automatic Renewal حساب Zazzle Black شما خاموش خواهد شد. اشتراک شما تا پایان زمان مشخص شده لغو نخواهد شد و تا آن زمان می توانید از این حساب استفاده کنید.

منبع : نحوه ي لغو اشتراك Zazzle Black در اندروید

 

باکس دانلود
باکس تبلیغات
دسته‌بندی نشده

راهنما

در صورت خرابی لینک های دانلود خواهشمندیم در اسرع وقت از بخش نظرات ما را مطلع سازید

ورود به بخش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش دانلود زیرنویس فارسی

آموزش سوئیچ دو زبان فارسی و انگلیسی در فیلم های دوبله

معادله را حل کنید *

تمام حقوق مادی و معنوی و طرح قالب برای "ام بی فیلم " محفوظ است و هر گونه کپی برداری خلاف قوانین می شود. | طراحی شده توسط پارس تمز